فونیکسریمکسبهتام

صعود بی‌ام‌و در آمریکا

عصر خودرو- آمارها حاکیست که فروش خودروهای شرکت آلمانی بی‌ام‌و در ماه گذشته میلادی، یک رشد ۹.۴ درصدی را در بازار آمریکای شمالی تجربه کرده است.

صعود بی‌ام‌و در آمریکا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، بی‌ام‌و بدون شک یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برندهای خودرو در جهان به شمار می‌رود که سهم قابل توجهی از بازار کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی را به خود اختصاص داده و نظر، توجه و رضایت شمار وسیعی از مشتریان را به خود جلب کرده است.

    تازه ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که فروش خودروهای بی ام و در اکتبر 2019 در بازار کشورهای منطقه آمریکای شمالی (کانادا، ایالات متحده آمریکا و مکزیک) 9.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد و افزایش پیدا کرده است.

    بی‌ام‌و به تازگی با انتشار آمار و گزارش‌های جدیدی که در وب سایت بیزینس وایر نیز ذکر شده، اعلام کرده است که موفق شده در این بازار 25 هزار و 440 دستگاه خودرو در اکتبر سال جاری میلادی به فروش برساند این در حالیست که این رقم برای اکتبر 2018، 23 هزار و 262 دستگاه بوده و موجب ثبت یک رشد 9.4 درصدی شده است.

    همچنین رشد فروش خودروهای این برند در ایالات متحده 3.8 درصد گزارش و اعلام شده است.

    در طول اکتبر گذشته، خودروهای اسپرت بی‌ام‌و در بازار ایالات متحده آمریکا 57 درصد از کل حجم فروش آن را تشکیل دادند.

    از میان خودروهای موجود در بازار آمریکا که فروش آنها روندی صعودی و رو به رشد را تجربه کرده، می‌توان به BMW X3 با 18.3 درصد رشد سالانه و BMW X5 با 27.6 درصد رشد سالانه و BMW X7 با رشدی اندکی اشاره کرد.

    برنارد کاهنت، مدیر ارشد اجرایی شرکت بی ام و در منطقه آمریکای شمالی، در این خصوص خاطرنشان کرد: از آغاز سال 2018 میلادی تاکنون این شرکت 40 مدل خودروی جدید به بازار این منطقه وارد و تزریق کرد که با محبوبیت و استقبال بی نظیری از سوی مشتریان و طرفداران این برند برخوردار شد.

    وی افزود: ما همچنین قصد داریم در نمایشگاه خودروی لس آنجلس که قرار است در اواخر ماه جاری میلادی برگزار شود، مدل‌های جدیدتری همچون BMW M8 Gran Coupe، M2 CS و برخی نسخه‌های الکتریکی از خودروهای BMW X3 و سری سوم بی ام و را معرفی و روانه بازار خواهیم کرد.

    همچنین برند مینی که یکی از زیرمجموعه های بی‌ام‌و به شمار می‌رود، آمار فروش اکتبر 2019 خود را منتشر کرده است که نشان می‌دهد 6.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده و از سه هزار و 166 دستگاه به دو هزار و 962 دستگاه رسیده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم