فونیکسریمکسبهتام

هیاهوی برقی پورشه

عصر خودرو-پس از حرف‌وحدیث‌های بسیار سرانجام نخستین سدان تمام برقی پورشه با سبک طراحی بیرونی و داخلی مشابه پانامرا به نمایشگاه ۲۰۱۹ فرانکفورت آمد.

هیاهوی برقی پورشه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹:۰۰
  • هیاهوی برقی پورشه
  • هیاهوی برقی پورشه
  • هیاهوی برقی پورشه

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در سینه تایکان (Taycan) مجموعه باتری 93.4 کیلووات ساعتی با ولتاژ بسیار بالای 800 ولت جای گرفته که تغذیه دو موتور الکتریکی موجود در جلو و عقب را بر عهده دارد.

خروجی این مجموعه در تریم Turbo حداکثر 671 اسب بخار است که در Turbo S به 750 اسب بخار ناقابل می‌رسد تا این آلمانی پرادعا بتواند به‌شتاب اولیه به ترتیب 3.2 و 2.8 ثانیه‌ای خود بنازد و سقف سرعتی برابر با 260 کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

برد مسافت بیشینه نیز برای Turbo و Turbo S به ترتیب 450 و 412 کیلومتر اعلام‌شده است. یک شارژ کوتاه حدوداً 5 دقیقه‌ای با شارژرهای قدرتمند DC انرژی لازم برای طی مسافت 100 کیلومتر را تأمین می‌کند و شارژ 5 تا 80 درصدی با شارژرهای 270 کیلوواتی شهری تنها 22.5 دقیقه طول می‌کشد.

اولین فرزند تمام برقی پورشه همچنین به مدیریت پویای سیستم تعلیق (PASM) و شاسی (PDCCS)، چهار حالت رانندگی مختلف Range، Normal، Sport و Sport Plus، قابلیت ترمز گیری بدون دخالت سیستم هیدرولیک، دو صندوق بار 81 و 366 لیتری، نمایشگر 10.9 اینچی لمسی داشبورد و فهرست بلندی از سایر تجهیزات ایمنی و رفاهی مجهز شده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم