فونیکسریمکسبهتام

لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی؛

بارش برف در گردنه اسالم

عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه در گردنه اسالم، بارش برف جریان دارد، به رانندگان توصیه کرد که برای تردد در محورهای کوهستانی، تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

بارش برف در گردنه اسالم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر پایتخت در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران نیمه سنگین است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که ترافیک در آزادراه تهران- قم در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است، به رانندگان توصیه کرد که برای سفر به معابر کوهستانی حتما به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

    وی گفت: هم اکنون در ارتفاعات استان‌های اردبیل و گیلان در محورهای پونل- خلخال  و اردبیل- خلخال در محدوده گردنه اسالم بارش برف جریان دارد؛ مقتضی است رانندگان از سالم بودن خودرو، برف‌پاک‌کن و بخاری ماشین خود اطمینان داشته و زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند.

    سرهنگ رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای گیلان، گلستان و مازندران اشاره کرد و گفت: در برخی محورهای اردبیل و خراسان شمالی نیز بارش پراکنده باران جریان دارد.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌گرفتگی در ارتفاعات اردبیل، مازندران و خراسان شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: هموطنان برای رانندگی در این معابر باید علاوه بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی، فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را لحاظ کرده و با چراغ روشن به رانندگی بپردازند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط