فونیکسریمکسبهتام

کارشناسی خودرو در محل

عصر خودرو- این روزها انجام کارشناسی خودرو و تهیه برگه کارشناسی یک عضو جدانشدنی از معاملات خرید و فروش خودرو محسوب می‌شود. از آنجایی که در یک کارشناسی تخصصی تمامی بخش‌های خودرو اعم از بدنه، فنی، آپشن‌ها و... مورد بررسی قرار می‌گیرند، هیچ مشکل یا خرابی از دید خریدار و فروشنده پنهان باقی نمی‌ماند. از همین رو انجام کارشناسی تخصصی خودرو، ضمن افزایش ضریب اطمینان خرید و فروش خودروهای صفر یا کارکرده، می‌تواند باعث تسهیل فرآیند خرید و فروش خودرو شود.

کارشناسی خودرو در محل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در حال حاضر شرکت‌های بسیاری سعی دارند به خریداران و فروشندگان خودرو، خدمات مربوط به کارشناسی را ارائه دهند، اما با توجه به زندگی‌های پرمشغله امروز چطور می‌توان بدون اتلاف وقت و مراجعه به چنین شرکت‌هایی برگه کارشناسی تهیه کرد؟ کدام یک از شرکت‌هایی که در زمینه کارشناسی خودرو فعالیت دارند، قابل اعتماد هستند؟ برگه کارشناسی ارائه شده توسط کدام یک از شرکت‌های کارشناسی خودرو قابل اعتماد است؟


    شرکت شیپور با بیش از 7 سال تجربه در زمینه خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده، شرایطی را فراهم نموده تا آن دسته از افرادی که می‌خواهند خودرویی را خریداری کنند یا به فروش برسانند، بتوانند در کمترین زمان و حتی بدون جابه جایی خودرو، از خدمات کارشناسی سایت شیپور بهره‌مند شوند. برای این کار تنها کافیست از طریق تماس با شماره  54578-021 یا ورود به صفحه کارشناسی خودرو سایت شیپور اقدام به ثبت اطلاعات ماشین مورد نظر نمایید. پس از ثبت اطلاعات شخصی و مشخصات ماشین مورد نظر، با انتخاب گزینه «کارشناسی خودرو»، کارشناسان سایت شیپور با شما تماس گرفته تا بتوانند زمان و مکان دقیق کارشناسی را با شما هماهنگ نمایند. در کمتر از 45 دقیقه پس از تماس، کارشناسان سایت شیپور در محل حاضر شده و 209 بخش مختلف از خودرو شما را کارشناسی می‌کنند.



    کارشناسان سایت شیپور افراد بسیار باتجربه‌ای هستند و سابقه کارشناسی حداقل 1000 خودرو را در کارنامه خود دارند. تمامی بخش‌های خودرو اعم از بدنه، موتور، گیربکس، سیستم تعلیق، سیستم برقی، میزان کارکرد، مدارک خودرو و... توسط این کارشناسان خبره بررسی شده و نتایج آن نیز در قالب یک برگه کارشناسی مکتوب و معتبر در اختیار صاحب خودرو قرار می‌گیرد. در این برگه به وضعیت و میزان سلامت تمامی اجزای خودرو اشاره خواهد شد؛ به همین دلیل حتی افرادی که اطلاعات خاصی در مورد مباحث فنی خودرو ندارند نیز می‌توانند با نگاهی کوتاه به این برگه از وضعیت ماشین مطلع شوند.
    خرید و فروش خودرو: https://www.sheypoor.com/


    همچنین نمونه‌ای از این گزارش کارشناسی، در بخش جزییات آگهی خودرو شما قرار می‌گیرد تا بازدیدکنندگان سایت شیپور بتوانند با مطالعه گزارش کارشناسی، از وضعیت تمامی بخش‌ها و سیستم‎‌های خودرو مطلع شوند. ناگفته نماند که به منظور تسهیل مراحل فروش خودرو شما، در سایت شیپور بخشی برای خودروهای کارشناسی شده تعیین شده است و اطلاعات خودروهایی که توسط کارشناسان سایت شیپور مورد بررسی قرار می‌گیرند در این بخش قرار داده می‌شود.
    کارشناسی خودرو شیپور: https://www.sheypoor.com/کارشناسی-خودرو


    اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید، خودرویی که فاقد برگه کارشناسی است را خریداری کرده یا به فروش برسانید هم‌اکنون وارد صفحه کارشناسی سایت شیپور شده و درخواست کارشناسی خود را ثبت نمایید تا کارشناسان زبده سایت شیپور در کمترین زمان خودرو شما را در محل مورد نظرتان بررسی کرده و برایتان برگه کارشناسی مکتوب و معتبر صادر نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو