فونیکسریمکسبهتام

جانشین فرمانده پلیس راه کردستان هشدار داد:

رانندگان با سرعت مطمئنه از جاده‌های کردستان عبور کنند

عصر خودرو- جانشین فرمانده پلیس راه کردستان گفت: به علت بارندگی و لغزندگی سطح جاده‌های استان، برای جلوگیری از هر گونه حادثه رانندگی، رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رانندگان با سرعت مطمئنه از جاده‌های کردستان عبور کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حمید عبدالملکی اظهار کرد: به علت بارندگی و لغزندگی جاده‌ها رانندگان در عبور از جاده‌های کردستان باید به رعایت نکات ایمنی بیشتر توجه کنند.

    وی افزود: رعایت سرعت مطمئنه، سالم بودن تجهیزات زمستانی و برفروب خودورها، کنترل سیستم ایمنی خودرو، توجه کافی به جلو، روشن بودن چراغ جلو ماشین در هنگام حرکت، حفظ فاصله طولی با خودروهای دیگر از جمله نکات ایمنی در عبور از جاده های کردستان است.

    جانشین فرمانده پلیس راه کردستان با اشاره به اینکه تمام جاده های کردستان باز و تردد در آن‌ها برقرار است، عنوان کرد: باوجود بارندگی متناوب در چند روز اخیر تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر ریزش کوه نداشته ایم.

    وی دلیل بیشتر تصادفات را خواب آلودگی و عدم توجه به جلو رانندگان دانست و بیان کرد: خواب آلودگی راننده "ام وی ام" حین رانندگی شب گذشته در جاده های کردستان منجر به واژگونی خودرو شد.

    سرهنگ عبدالملکی یادآور شد: این خودروی سواری در دوراهی دیواندره به بیجار دچار واژگونی شده و راننده "ام وی ام" ، در این حادثه جان خود را از دست داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط