فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی:

برخی راه ها لغزنده است

ممنوعیت تردد در محور قاین_ بیرجند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از لغزندگی برخی محورهای استان خبر داد و گفت: در محور قاین_ بیرجند از ساعت ۱۴ عصر فردا تا ۲۱ شب تردد وسایل نقلیه سنگین به جز موارد فاسد شدنی ممنوع است.

برخی راه ها لغزنده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علیرضا رضایی  با اشاره به وضعیت راه های مواصلاتی استان بیان کرد: در حال حاضر ترافیک محورها روان بوده و مورد خاصی نداریم.

    وی با بیان اینکه هم اکنون به دلیل بارندگی در شهرستان زیرکوه، جاده ها لغزنده است، اظهار کرد: همچنین برخی از جاده ها مانند قاین، فردوس، برخی از محور های بیرجند، سرایان که از دیشب بارندگی داشته اند، نیازمند احتیاط رانندگان هستند.

    سرهنگ رضایی بیان کرد: با توجه به افزایش تردد در روزهای پایان صفر در راه های منتهی به مشهد مقدس، تردد ها و حوادث در محورهای فرعی و روستایی افزایش یافته که توجه هر چه بیشتر رانندگان را نیاز دارد.

    رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به ایمنی پایین راه های روستایی، حتی یک غفلت و سهل انگاری کوچک باعث بروز حادثه ای ناگوار می شود بنابراین از رانندگان خواستاریم در این مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کرده و مراقبت داشته باشند.

    15 مجروح حادثه رانندگی در یک روز

    سرهنگ رضایی با بیان اینکه تنها طی دیروز 15 نفر در حوادث رانندگی مجروح شده اند، افزود: متاسفانه در اکثر این تصادفات خستگی ها نمود دارد.

    وی با بیان اینکه شب گذشته در محور بشرویه- فردوس دو حادثه برخورد خودرو با شتر داشته ایم، افزود: از رانندگان خواستاریم در محور های کویری به تابلوها و علائم عبور حیوانات توجه بیشتری داشته باشند.

    سرهنگ رضایی با بیان اینکه پیش بینی می شود طی فردا ترافیک در راه های ورودی به استان به ویژه در محورهای منتهی به مشهد افزایش یابد، گفت: در این راستا در محور بیرجند - قاین از ساعت 14 عصر تا 21 شب تردد وسایل سنگین به جز موارد فاسد شدنی ممنوع است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو