فونیکسریمکسبهتام

تعویض قطعات سالم خودرو در مراکز معاینه فنی تهران انجام نمی‌گیرد

عصر خودرو- #تهران_ما موضوع تعویض قطعات سالم خودرو در یکی از مراکز معاینه فنی شهر تهران را پیگیری کرد.

تعویض قطعات سالم خودرو در مراکز معاینه فنی تهران انجام نمی‌گیرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که در یکی از مراکز معاینه فنی شهر تهران راننده ها را مجبور می کنند که قطعات سالم خودرو  را با قطعات معیوب تعویض کنند.
    این شهروند با ارسال پیامی نوشت:  شکایت من درباره معاینه فنى واقع در خانی آبادنو، بلوارشقایق است شخصی راننده رامجبور می‌کند قطعه سالم خودرو راتعویض کند. با این کار خودرو دچار مشکل شده و مجبور می‌شویم قطعات بیشتری را در ادامه تعویض کنیم.

    وی گفت: هرسال این مشکل وجود دارد بین 100 تا 500 هزار تومان هزینه می‌کنیم، هرسال هم براى CNG به نام معاینه چشمی 22000 تومان به جز 34000 تومان معاینه فنى می‌گیرند، آیاکسی هست به دادمون برسه؟

    حسین مقدم سرپرست ستاد معاینه‌فنی خودورهای تهران  درباره تعویض قطعات سالم در یکی از مراکز معاینه فنی تهران گفت: این موضوع غیر منطقی است و تا کنون گزارشی در این مورد به دستمان نرسیده است.

    وی با بیان اینکه هزینه بازدید چشمی 22 هزار تومان است، افزود: تعرفه معاینه فنی 37 هزار تومان است، اما ممکن است فردی برای دریافت معاینه فنی مراجعه کرده باشد که شیشه جلوی خودرو او شکسته باشد به همین منظور باید کل شیشه تعویض شود که هزینه آن را هم به پای هزینه معاینه فنی محاسبه می‌کند.

    وی بیان کرد: اگر تخلفی در هر مرکزی رخ دهد، شهروندان می توانند موضوع را از طریق رئیس مرکز پیگیری کنند.

    سرپرست ستاد معاینه فنی شهر تهران بیان کرد: شهروندانی که به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند دقت داشته باشند که افردی سودجو در بیرون مراکز حضور دارند که اقدام به اخاذی از آنها می کنند که هیچ ارتباطی با مراکز ندارند، به عنوان مثال چند سال گذشته اطراف یکی از مراکز، فردی حضور داشت که ادعا می کرد که کارمند یکی از دستگاه های اجرای مهم کشور است و با دریافت مبلغی پول و کارت ماشین می تواند معاینه فنی برای وسایل نقلیه بگیرد اما بعد از دریافت مدارک خودرو از محل  متواری می شد که این فرد با کمک پلیس بازداشت شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو