فونیکسریمکسبهتام

جاده‌های کرمانشاه لغزنده‌اند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش‌های روزهای اخیر اعلام کرد که تمام جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده هستند و رانندگان باید با احتیاط تردد کنند.

جاده‌های کرمانشاه لغزنده‌اند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ «محمد حیدری»  اظهار داشت: جاده‌های استان کرمانشاه از روز گذشته با شروع بارش‌های پاییزی لغزنده شده‌اند.

    وی با بیان اینکه بارش‌ها در جاده‌های استان کرمانشاه به صورت باران است، گفت: همه جاده‌های استان باز هستند و در روزهای گذشته شاهد انسداد محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نبودیم.

    رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تردد در جاده‌های استان کرمانشاه همزمان با بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلای معلی، عنوان کرد: امسال 670 کیلومتر از جاده‌های استان در مسیر تردد زائران کربلای معلی بود.

    حیدری با بیان اینکه تردد در جاده‌های استان کرمانشاه پرحجم اما روان است، گفت: بیشترین حجم تردد در محورهای اسلام‌آبادغرب، کرمانشاه، قصرشیرین، حمیل و بیستون گزارش می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه امسال مسافران برای خروج از 2 مرز مهران و خسروی وارد استان کرمانشاه شدند، گفت: در مجموع حجم تردد خودروها در جاده های استان با شروع ایام اربعین 30 درصد نسبت به روزهای عادی و 56 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

    رئیس پلیس راه کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی، گفت: بازگشایی مرز موجب شد که حجم تردد خودروها در جاده‌های منتهی به قصرشیرین و خسروی نسبت به ایام اربعین سال گذشته 360 درصد افزایش پیدا کند.

    حیدری با بیان اینکه زائرانی که قصد تردد از مرز مهران را داشتند نیز از استان کرمانشاه عبور کردند، عنوان کرد: امسال حجم ترافیک جاده حمیل که منتهی به ایلام و در نهایت مرز مهران می شود، با افزایشی 45 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بود.

    140گشت پلیس در جاده‌های کرمانشاه حضور دارند

    وی با بیان اینکه در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی (ع)، 140 گشت پلیس مستقر شده و ترددها را از خسروی تا کنگاور کنترل می‌کنند، اظهار داشت: علاوه بر این تعداد گشت جاده‌ای، 80 دوربین کنترل سرعت سیار و 30 دوربین ثابت نیز در جاده‌های استان کرمانشاه مستقر و راه‌اندازی شده است.

    رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: با توجه به لغزندگی جاده‌های استان کرمانشاه به رانندگان توصیه می‌شود که از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

    حیدری افزود: از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌ها را دارند می‌خواهیم که سرعت مطمئنه را رعایت و از سلامت سیستم گرمایشی، چراغ‌ها و برف پاکن‌های خودرو اطمینان حاصل کنند.

    استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو