فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان مرکزی:

سوانح جاده ای در مرکزی ۲ کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تصادفات جاده ای روز گذشته در استان مرکزی، ۲ نفر جان باخته و ۵ نفر نیز مجروح شدند.

سوانح جاده ای در مرکزی ۲ کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  سرهنگ ایرج کهریزی در این باره اظهار داشت: در یکی از سوانح رانندگی که شامگاه روز گذشته در سه راهی روستای محمدآباد در مسیر شهرستان محلات به دلیجان رخ داد، یک دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه خودروی پراید با 6 سرنشین با یکدیگر برخورد کردند.

    وی افزود:  در این سانحه رانندگی یکی از سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست داد و 5 نفر دیگر از آنان مجروح و توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت این سانحه را در بررسی کارشناس پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پراید نسبت به خودروی کامیون اعلام کرد.

    کهریزی به سانحه رانندگی دیگر که شامگاه روز گذشته در جاده روستای بالقلو از توابع غرق آباد شهرستان ساوه رخ داد اشاره کرد و گفت: در این سانحه رانندگی فرد عابر که جوانی 33 ساله بود به شدت مصدوم شد و جان خود را از دست داد.

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: بعد از این سانحه، راننده خودرو از محل متواری شده که پیگیری پلیس برای شناسایی و دستگیری او آغاز شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط