فونیکسریمکسبهتام

نگاهی به خودروهایی با بیشترین تنوع رنگ بدنه در بازار کشور؛

رنگین‌کمان‌های چهارچرخ

عصر خودرو- این روزها اگر روی یک بلندی ایستاده و نگاهی به خیابان‌های شهر داشته باشیم؛ احساس کوررنگی به ما دست خواهد داد! چراکه بیش از ۹۰ درصد خودروهایی که می‌بینیم، سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری هستند.

رنگین‌کمان‌های چهارچرخ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، هرچند خودروهایی بارنگ‌های مذکور، در بازار جهانی نیز بیشترین محبوبیت را بین خریداران دارند اما در کشور ما به دلیل نگاه سرمایه‌ای به خودرو و یکسری محدودیت‌ها در خط تولید خودروسازان، این مسئله شدت بیشتری داشته و کمتر خریداری حاضر است ریسک کرده و خودرویی با یکرنگ متفاوت سوار شود. ازاین‌رو، خودروسازان و واردکنندگان نیز اهمیت چندانی برای سلیقه‌های خاص قائل نبوده و خودروهای خود را در طیف رنگی محدودی عرضه می‌کنند؛ اما در این میان، همچنان می‌توان برخی خودروها را در رنگ‌های خاص و متفاوت خریداری کرد و در کنار لذت بردن از حس مالکیت یک خودرو متفاوت، جلوهای زیباتر نیز به خیابان‌ها بخشید. در نوشتار پیشرو، نگاهی داشته‌ایم به یکسری از این خودروهای رنگارنگ بازار کشور! با ما همراه باشید...
    پژو 206
    پژو 206 یکی از معدود خودروهای تولید داخل است که با تنوع رنگ قابل‌توجهی عرضه می‌شود تا به‌اندازه کافی برای قشر جوان جذاب باشد. اکنون می‌توان نمونه‌های صفرکیلومتر این خودرو را در رنگ‌هایی همچون قرمز روشن، آبی کاربنی و گیلاسی خریداری کرد و درصورتی‌که خواهان یک 206 کارکرده باشید؛ حق انتخاب به‌مراتب گسترده‌تری داشته و می‌توانید به سراغ رنگ‌هایی همچون نقره‌ای، بژ، مسی و حتی بنفش بروید.

    تویوتا کمری نسل ششم
    معمولاً افرادی که از شور و حال جوانی فاصله گرفته و قدرت ریسک‌پذیری چندانی ندارند به سراغ خریداری یک سدان خانوادگی می‌روند. ازاین‌رو، این دسته از خودروها را کمتر در رنگ‌های شاد و متفاوت می‌بینیم اما در این میان، تویوتا کمری نسل ششم را می‌توان یک استثنا دانست. این خودرو با تنوع رنگی قابل‌توجهی به کشور ما وارد شد و علاوه بر رنگ‌های معمول، در رنگ‌هایی همچون آبی روشن، آبی کاربنی، قرمز، بژ و سبز نیز قابل سفارش بود.

    کیا پیکانتو
    کیا پیکانتو با توجه به ابعاد جمع‌وجور، مصرف سوخت اقتصادی و امکانات رفاهی قابل‌توجه، خودرویی ایده آل برای استفاده روزمره بانوان محسوب می‌شود و با توجه به علاقه خانم‌ها به رنگ‌های شاد، طبیعی است که این‌گونه رنگ‌ها نیز برای این کوچولوی کرهای قابل سفارش باشد. این روزها می‌توان نمونه‌های کارکرده پیکانتو را در رنگ‌هایی همچون آبی، زرد، قرمز و قهوه‌ای خریداری کرد.

    مزدا 3 نسل اول
    نسل اول مزدا 3 که به‌عنوان جایگزین مزدا 323 به بازار آمد؛ برخلاف پدر خود، یک خودرو کاملاً جوان‌پسند محسوب می‌شود و ازاین‌رو، شرکت بهمن موتور، نمونه‌های محدودی از این خودرو را بارنگ‌هایی خاص همچون قرمز روشن، آلبالویی، بادمجانی، بنفش، آبی و زرد نیز عرضه کرد تا به‌خوبی پاسخگوی انواع سلیقه‌ها باشد. البته متأسفانه این روند در نسل دوم این خودرو ادامه پیدا نکرد و امروزه نمونه‌های صفرکیلومتر نسل دوم مزدا 3 را می‌توان تنها در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری روشن (سربی) خریداری کرد.

    رانا
    رانا که بر روی پلتفرم پژو 206 SD ساخته‌شده است همانند 206 در رنگ‌های نسبتاً متنوعی عرضه می‌شود. هم‌اکنون می‌توان نمونه‌های صفرکیلومتر این خودرو را در رنگ‌هایی همچون گیلاسی، آبی و قرمز خریداری کرد. در بین نمونه‌های کارکرده رانا نیز می‌توان نسخه‌هایی بارنگ‌هایی همچون سبز، قهوه‌ای و بنفش را یافت.

    هیوندای جنسیس کوپه

    قطعاً رنگ‌های شاد می‌توانند مکملی برای پیشرانه قدرتمند، ساختار دیفرانسیل عقب و طراحی اسپرت برای افزودن هیجان به کوپه محبوب هیوندای باشند. ازاین‌رو، جنسیس کوپه در رنگ‌هایی همچون زرد، قرمز، آبی و سبز به کشور ما وارد شد و مورد استقبال جوانان متمول دوستدار هیجان قرار گرفت. در این میان، رنگ زرد این خودرو یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های آن در بازار کشور ما محسوب می‌شود.

    MVM 315

    چری فالوین 2 از سال 1391 و با نام MVM 315 روی خط مونتاژ مدیران خودرو رفته و در طی این سال‌ها، یکی از رقبای اصلی پژو 206 بوده است. 315 نیز همچون پژو 206 در تنوع رنگی خوبی در بازار عرضه‌شده و نمونه‌های صفرکیلومتر و کارکرده آن را می‌توان در رنگ‌هایی همچون قرمز، گیلاسی، قهوه‌ای، آبی و سرمه‌ای خریداری کرد.

    MG 6MG 6 پرفروش‌ترین محصول این برند چینی – انگلیسی در بازار کشور ما است. این خودرو که در دو تیپ مگنت (سدان) و GT (لیفت بک) به کشور ما وارد شد را می‌توان یک خودرو خانوادگی باکمی چاشنی اسپرت محسوب کرد. ازاین‌رو، عرضه آن در رنگ‌های شاد دور از ذهن نیست. این روزها می‌توان در بازار خودروهای کارکرده، به سراغ نمونه‌هایی از MG 6 در رنگ‌هایی همچون قرمز، آبی و نارنجی رفت.

     

     


     


     


     

    امیر خادمی پور

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو