فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان:

حوادث جاده ای استان همدان ۱۵۰ مصدوم برجای گذاشته است

عصر خودرو- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: حوادث جاده ای استان همدان در طرح ایام اربعین ۱۵۰ مصدوم برجای گذاشته است.

حوادث جاده ای استان همدان ۱۵۰ مصدوم برجای گذاشته است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، بهروز کارخانه ای   با بیان اینکه از 13 مهرماه تا 28 مهرماه و در طرح اربعین جمعیت هلال احمر استان همدان 98 حادثه امداد و نجات در داخل استان همدان به وقوع پیوسته که 202 مصدوم داشته و 47 نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند و 65 نفر از مصدومان انتقالی به درمانگاه‌ها بودند، گفت: متاسفانه این حوادث 6 فوتی بر جای گذاشته است.

    اسکان 12 هزار و 178 نفر در استان همدان

    کارخانه ای از اسکان 12 هزار و 178 نفر در این مدت خبر داد و با بیان اینکه تعداد تیم های عملیاتی 127 مورد و تعداد کل نیروهای عملیاتی 448 نفر بوده است، گفت: 64 مورد آمبولانس و 9 مورد خودروی نجات در این عملیات امداد و نجات در داخل استان همدان به کار گرفته شده‌اند.

    وی به آمار حوادث جاده ای استان همدان در طرح ایام اربعین نیز اشاره کرد و با بیان اینکه 48 حادثه شامل 5 مورد انحراف و برخورد خودرو با مانع و 17 مورد تصادفات و 26 مورد واژگونی خودرو گزارش شده است، اظهار داشت: تعداد مصدومان این حوادث 150 نفر بوده که 6 نفر از مصدومان در انحراف و برخورد خودرو با مانع، 82 نفر در تصادف و 62 نفر در واژگونی خودرو مصدوم شده‌اند از درمان سرپایی 10 نفر از مصدومان سخن گفت و با اشاره به انتقال 51 نفر از مصدومان به مراکز درمانی اظهار داشت: 6 نفر فوتی در این حوادث گزارش شده است.

    کارخانه ای تعداد نیروهای عملیاتی و تیم‌های عملیاتی را 53 تیم عملیاتی شامل 161 نیرو اعلام کرد و گفت: در این حوادث 49 مورد آمبولانس و 8 مورد دستگاه خودروی نجات برای انجام عملیات ارسال شده است.

    وی به آمار پایگاه ها و مراکز امدادی جمعیت هلال احمر استان و نیروهای فعال در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و با بیان اینکه تعداد 12 پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت به استعداد 60 نفر روز نیرو و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان ثابت به استعداد 5 نفر روز و یک مرکز کنترل و فرماندهی عملیات به استعداد 4 نفر روز فعال است، اظهار داشت: 20 دستگاه خودروی آمبولانس، 15 دستگاه خودروی عملیاتی و 11 دستگاه خودروی امدادی استفاده می شود.

    اعزام تجهیزات و نیرو به کشور عراق در ایام اربعین حسینی

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه تجهیزات و نیروهای اعزامی به کشور عراق در ایام اربعین حسینی نیز شامل 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه تریلی به همراه 5 نفر نیرو بوده است، اظهار داشت: بخش خدمات درمانی نیز 2 پزشک عمومی و 5 تکنسین دارویی به عراق اعزام کرد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط