فونیکسریمکسبهتام

ترافیک نیمه‌سنگین در محور مهران-ایلام

محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌‌ها تا یک‌شنبه

عصر خودرو- مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در جاده منتهی به پایانه مرزی مهران در مسیر مهران-ایلام ‌شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در مقطع سرابله-شباب و ترافیک نیمه‌سنگین در مقطع سه راهی شباب-حمیل هستیم.

محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌‌ها تا یک‌شنبه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ب نقل از فارس ؛ ایمان محرابی‌نیا   در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور و محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه، اظهار کرد: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2223 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود.

    وی اظهار داشت: کل تردد ثبت‌ شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها، نسبت به روز قبل‌ 0.3 درصد افزایش داشت، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.5 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

    * محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها تا روز یکشنبه 28 مهر‌

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در محورهای کندوان، فیروزکوه، هراز و جاده ‌تهران-سمنان-مشهد و بالعکس، تردد موتور‌سیکلت از ساعت 12 ‌روز چهارشنبه 24 مهر تا ساعت 6 روز یکشنبه 28 مهر ممنوع ‌است.

    محرابی‌نیا ادامه داد: در محور کندوان،‌ تردد خودرو از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 26 مهر از کرج به سمت مرزن‌آباد است، با اعلام ‌پلیس راه تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز جمعه ‌از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    ‌وی افزود: روز شنبه 27 مهر تردد خودرو از ساعت 13 تا 24 در محور کندوان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام ‌پلیس راه ‌تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز شنبه 27 مهر از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ر‌وز شنبه 27 مهر تردد خودرو در جاده هراز ‌از ساعت 14 تا 24 از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با‌ اعلام مأموران پلیس راه  تردد خودرو از ساعت 16 تا 24 روز شنبه 27 مهر از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء ‌یک طرفه خواهد بود.

    محرابی‌نیا اضافه کرد: در ‌محور کندوان‌ تردد تریلر و کامیون ‌‌ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلر‌ کماکان ممنوع ‌است.

    وی افزود: ‌در جاده هراز تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز 24 مهر و از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه پیش‌ِرو و همچنین از ساعت 6 تا 18 روز 28 مهر، ممنوع است.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: همچنین در محور فیروزکوه تردد ‌تریلر غیر از حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز شنبه 27 مهر از قائم‌شهر به سمت تهران ممنوع ‌است.

    وی اضافه کرد: در محور قدیم رشت-قزوین و جاده آستارا-اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه 25 مهر و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز شنبه ‌27 مهر ممنوع است.

    * پرترددترین جاده‌ها در ‌24 ساعت گذشته  ‌

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در ‌24 ساعت گذشته بیشترین تردد در آزادراه تهران - کرج‌، آزادراه کرج - تهران‌ و آزادراه قزوین - کرج ثبت شد.

    * انسداد 6 جاده ‌به دلیل نبود ایمنی

    محرابی‌نیا اظهار داشت: در حال حاضر محور رامیان- اولنگ - شاهرود، جاده فرعی شمشک - دیزین‌، محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر‌، محور شهداد-اندوهجرد، محور شهداد-نهبندان‌‌ و جاده رانکوه-شبخوش لات دراستان گیلان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

    * آخرین وضعیت ترافیکی محورهای ‌منتهی به پایانه‌های مرزی چهارگانه ‌

    وی اظهار داشت: در حال حاضر در جاده منتهی به پایانه مرزی مهران در مسیر مهران-ایلام ‌شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در محور سرابله-شباب و ترافیک نیمه‌سنگین در محور سه راهی شباب-حمیل هستیم.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در حال حاضر شاهد تردد پرحجم اما روان در محور‌های خرمشهر-پایانه مرزی شلمچه، جاده قصرشیرین - پایانه مرزی خسروی و محور اهواز-بستان به پایانه مرزی چزابه هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو