فونیکسریمکسبهتام

حضور پررنگ آسان موتور و اطلس خودرو در خدمات پس از فروش

خدمات و تخفیف‌های ویژه برای مالکین هیوندای و کیا در سراسر کشور

عصر خودرو- شرکت‌های آسان موتور و اطلس خودرو طرح ویژه سراسری بازدید، عیب یابی، سرویس دوره‌ای و تعمیرات محصولات هیوندای و کیا را از روز دوشنبه ۲۲ مهر و به مدت ۱۰ روز با ارائه تخفیف‌های ویژه در عاملیت‌های مجاز خود آغاز خواهند کرد.

خدمات و تخفیف‌های ویژه برای مالکین هیوندای و کیا در سراسر کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت‌های آسان موتور و اطلس خودرو برای رفاه حال مالکین محصولات هیوندای و کیا طرح ویژه‌ای را با عنوان طرح سلامت از روز 22 مهر آغاز خواهند کرد که در آن مجموعه از خدمات با تخفیف‌های ویژه به مالکین تمامی خودرو‌های شرکتی و غیر شرکتی در مجموعه عاملیت های مجاز آسان موتور و اطلس خودرو در سراسر کشور ارائه خواهد شد.
    در این برنامه سراسری که به مدت 10 روز برپا خواهد بود، تمامی خودرو‌ها به صورت رایگان تست و عیب‌یابی می‌شوند و هر گونه مشکل فنی و یا عملکردی به اطلاع مالک خواهد رسید که در صورت درخواست مالک برای تعمیر آن اقدام می‌شود. علاوه بر این، سرویس دوره‌ای خودرو‌ها شامل تعویض روغن و تعویض تمامی فیلتر‌ها با 30درصد تخفیف در اجرت انجام می‌شود ضمن آنکه تخفیف ویژه‌ای نیز برای روغن موتور کاسترول در این طرح در نظر گرفته شده است. در کنار این، شرکت کنندگان در این طرح می‌توانند از 20درصد تخفیف در خرید مکمل‌های BG و تخفیف تا 20درصدی در خرید فیلتر‌ها نیز بهره مند شوند.
    نکته قابل توجه برگزاری این کمپین خدماتی سراسری از سوی شرکت‌های آسان موتور و اطلس خودرو، توجه این دو شرکت به جلب رضایت مشتریان و مالکین محصولات دو برند هیوندای و کیا است به گونه‌ای که در این طرح خودرو‌های غیر شرکتی و حتی خارج از گارانتی نیز شامل شده‌اند. علاوه بر این باید در نظر داشت این دو شرکت در حالی لیست گسترده‌ای از قطعات مصرفی را عرضه می‌کنند که با مشکلات ایجاد شده برای بسیاری از رقبا و حتی بازار قطعات یدکی، قطعات خودرو‌های وارداتی این روز‌ها به سختی و با قیمت‌های گزاف در بازار یافت می‌شود اما به نظر می‌رسد با وجود تمام مشکلات موجود، شرکت‌های آسان موتور و اطلس خودرو توانسته‌اند با وجود همه مشکلات، نسبت به تامین قطعات یدکی و مصرفی لازم برای محصولات کیا و هیوندای اقدام کنند و با این اطمینان، خودرو‌ها را برای شرکت در طرح سلامت دعوت کرده‌اند.
    برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح می‌توانید به وبسایت‌های atlaskhodro.com  وassanmotor.com  و یا شبکه نمایندگی‌های دو شرکت در سراسر کشور مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو