فونیکسریمکسبهتام

جاده کرج - چالوس لغزنده است

عصر خودرو- پلیس راه البرز اعلام کرد که بارش باران از صبح امروز یکشنبه سبب لغزندگی جاده کرج - چالوس شده که رعایت سرعت مناسب در این محور کوهستانی توسط رانندگان ضروری است.

جاده کرج - چالوس لغزنده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه البرز اظهار داشت: با توجه فصل پاییز و آغاز بارش های سال زراعی جدید در مناطق کوهستانی ، رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل سفر کنند.

    اطمینان از سلامت فنی خودروها، همراه داشتن سوخت کافی و  زنجیر چرخ از توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.
    رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری ، برف پاک کن  و سیستم روشنایی خودرو های خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.
    همچنین همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است که باید مد نظرقراردهند.
    سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط سنگ در مسیر های کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.
    وی یادآورشد: با توجه به مه آلود بودن جاده کرج - چالوس رانندگان در این محور  فاصله طولی را رعایت کرده تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.
    پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.

    جاده کرج - چالوس به مسافت 160 کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرزو مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

    استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
    روزانه بیش از 220 هزار وسیله نقلیه درراه های استان البرز تردد می کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم