فونیکسریمکسبهتام

پراید ۱۱۱ از ۴۷ میلیون تومان عبور کرد

عصر خودرو- در طول هفته گذشته قیمت خودرو روزبه روز کاهش یافت و این کاهش قیمت تا روز چهارشنبه ادامه داشت این گزارش بررسی کلی قیمت را در هفته گذشته نشان می دهد.

پراید ۱۱۱ از ۴۷ میلیون تومان عبور کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، بررسی بازار خودرو نشان می دهد  قیمت اکثر خودروها در طول هفته روند کاهشی را طی کرد با این حال گزارش ها نشان می دهد آغاز این هفته با افزایش قیمت خودرو همراه است، به طوری که خودرو سمند ال ایکس در روز پنجشنبه به 77 میلیون تومان رسید که بیشترین قیمت در طول هفته را داشته است و امروز با افزایش یک میلیون تومانی به 78 میلیون تومان رسید.

    دنا پلاس تیپ یک در روز چهارشنبه با 127 میلیون تومان به بالاترین قیمت خود رسید ودر روز پنجشنبه با قیمت124 میلیون و500 هزارتومان در بازار معامله شد و امروز با همان قیمت روز پنجشنبه عرضه شد.

    پژو405 جی ال ایکس نیز در روز شنبه به پایین ترین قیمت ،71 میلیون و 800 هزار تومان و در روز چهارشنبه به بالاترین قیمت خود ،73 میلیون و 500 هزارتومان رسید و امروز با قیمت 73 میلیون تومان در بازار معامله شد.

    از خودروهای پرفروش دیگر پژو 2008 در روز پنجشنبه با 301 میلیون تومان به بالاترین قیمت خود رسید، امروز به قیمت 303 میلیون تومان به فروش رسید.

    بر اساس این گزارش  در روز دوشنبه کیا سراتو2000 باقیمت 279 میلیون تومان که در پایین ترین قیمت خود بود، امروز با 288 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

    کوییک اتومات در طول هفته گذشته با قیمت ثابت 92 میلیون تومان عرضه شد و امروز با 2 میلیون تومان کاهش قیمت به 90 میلیون تومان رسید. 

    در میان خودرو ها، چانگان سی اس 35 که در روز شنبه با قیمت 169 میلیون تومان و در روزهای بعد با قیمت 170 میلیون تومان به فروش رسید امروز با 3 میلیون تومان افزایش قیمت به 173 میلیون تومان رسید.

    از دیگر محصولات، سایپا 111 امروزبا قیمت 47 میلیون و 200 هزارتومان در بازار عرضه شد که نسبت به هفته گذشته با افزایش صد هزارتومانی همراه بود.

    همچنین سایپا132 از 43 میلیون تومان تا 45 میلیون تومان متغیربود که امروز با قیمت 44 میلیون و900 هزارتومان در بازار عرضه شد.

    رنو ساندرواستپ وی از شنبه هفته گذشته تا روز چهارشنبه به 178 میلیون تومان و درروز پنجشنبه به 180 میلیون تومان رسید و امروز نیز با همان قیمت روز پنجشنبه در بازار معامله شد.

    در آخر با بررسی کلی در هفته گذشته در روز چهارشنبه بیشترین نوسان قیمت خودرو را شاهد بودیم.

    در جدول زیر می توانید قیمت روز خودرو را ملاحظه کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم