فونیکسریمکسبهتام

استاندار کرمانشاه:

۲۲ هزار خودرو در پارکینگ‌های استان کرمانشاه وجود دارد

عصر خودرو- استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت پارکینگ‌های این استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین گفت: تاکنون ۲۲ هزار خودروی زائران اربعین در پارکینگ‌های استان کرمانشاه پارک شده است.

۲۲ هزار خودرو در پارکینگ‌های استان کرمانشاه وجود دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از رادیو اربعین، هوشنگ بازوند با تأکید بر اینکه مرز خسروی از ساعت هفت صبح الی 16 عصر فعالیت می‌کند، اظهار داشت: پارکینگ‌های عمومی و خصوصی در مرز خسروی 45 هزار خودرو ظرفیت دارند و تاکنون 22 هزار خودرو زائران اربعین در این پارکینگ‌ها پارک شده است.

    وی بابیان اینکه ظرفیت پارکینگ‌ها در استان کرمانشاه به‌قدر کافی است، افزود: امکانات لازم برای اسکان‌دهی به زائرانی که بعد از ساعت مقرر وارد مرز می‌شوند نیز مهیا شده است.

    استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در مرز خسروی تردد به‌صورت روان برقرار است، خاطرنشان کرد: 10 هزار نفر در مرز خسروی شب گذشته حضور داشتند که در اقامتگاه‌های این منطقه اسکان یافتند و صبح امروز هم‌زمان با آغاز فعالیت مرز زائران در حال خروج از کشور هستند.

    بازوند با اشاره به کمبود وسیله نقلیه در کشور عراق بیان کرد: 150 اتوبوس از طرف ایران برای کمک‌رسانی در حمل‌ونقل زائران به خاک عراق اعزام شدند و این در حالی است که زائران تمایل بیشتری برای تردد با اتوبوس‌های ایرانی دارند.
    کد خبر 4743950

    برچسب‌ها

        اربعین 98
        استاندارکرمانشاه
        هوشنگ بازوند

    مطالب بیشتر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط