فونیکسریمکسبهتام

کاهش ۹.۴ درصدی فروش خودروسازی ژاپنی در آمریکا

عصر خودرو- میزان فروش خودروهای ژاپنی سوبارو در بازار آمریکا با یک کاهش ۹.۴ درصدی مواجه شده و به ۵۱ هزار و ۶۵۹ دستگاه رسیده است.

کاهش ۹.۴ درصدی فروش خودروسازی ژاپنی در آمریکا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سوبارو به عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای خودروسازی ژاپنی، سهم قابل توجهی از فروش خودرو در جهان به خصوص در آمریکای شمالی را داراست که طبق آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی این خودروساز ژاپنی در وب سایت seekingalpha، میزان فروش سوبارو در بازار ایالات متحده آمریکا در سپتامبر سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک کاهش 9.4 درصدی روبرو شده و به 51 هزار و 659  دستگاه در ماه گذشته میلادی رسیده است.

    این خودروساز در این گزارش، افت میزان فروش محصولاتش را به تولید کم خودرو و کاهش سه روزه فروش خودرو نسبت به سپتامبر 2018 مربوط دانست و اعلام کرد که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون، سوبارو موفق شده است 525 هزار و 329 دستگاه خودرو بفروشد که برخلاف فشارهای وارده بر بازار، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4.4 درصد رشد و افزایش یافته است. اوایل ماه گذشته میلادی بود که شرکت ژاپنی سوبارو از فروش 10 میلیون دستگاه در بازار ایالات متحده آمریکا خبر داد و از این بابت ابراز خرسندی و خوشحالی کرد.

    توماس دال، مدیر ارشد اجرایی سوبارو در آمریکا در این خصوص با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی خاطرنشان کرد: چهل و یک سال طول کشید تا به فروش پنج میلیون دستگاه دست بیابیم این در حالیست که تنها در عرض مدت 10 سال توانستیم پنج میلیون دیگر را به این رقم اضافه و دستاورد جدید و بزرگی را در بازار آمریکا کسب کنیم.

    وی همچنین ادامه داد: این آمار و استقبال بی‌نظیر مشتریان آمریکایی از محصولات سوبارو به معنای افزایش اعتماد و علاقه آنها به رعایت استانداردهای کیفیت، زیبایی و امنیتی خودروهای این برند ژاپنی تلقی می‌شود.

    در زیر میزان فروش و درصد رشد مدل‌های مختلف سوبارو در ماه گذشته میلادی به ترتیب ذکر شده است:

    سوبارو Ascent: با 9.2 درصد کاهش، پنج هزار و 319 دستگاه

    سوبارو Forester: با 0.2 درصد کاهش، 13 هزار و 421 دستگاه

    سوبارو Outback: با 12.5 درصد کاهش، 11 هزار و 281 دستگاه

    سوبارو Crosstrek: با 3.9 درصد کاهش، 11 هزار و 895 دستگاه

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو