فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه کرمانشاه خبر داد:

بسته شدن محور اسلام آباد غرب- قصرشیرین

تراکم بالای خودرو در مسیر

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از بسته شدن محور اسلام آباد غرب- قصرشیرین به دلیل تراکم بالای خودروها در مسیر مذکور خبر داد.

بسته شدن محور اسلام آباد غرب- قصرشیرین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ محمد حیدری  در خصوص آخرین وضعیت مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی، از بسته شدن محور اسلام آباد غرب به قصرشیرین خبر داد.

    فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه علت این موضوع را تراکم بالای خودروها در مسیر مذکور عنوان کرد.

    وی خاطرنشان کرد: 90 تیم عملیاتی پلیس راه در استان در محورهای ورودی و خروجی استان کرمانشاه از کنگاور تا خسروی فعالیت داشته و به صورت 24 ساعته کار نظارت و کنترل ترافیک در محورهای استان را انجام می دهند.

    این مسئول ادامه داد: طبق پیش بینی صورت گرفته بار ترافیکی اربعین از 5 محور سنقر- بیستون، کنگاور- بیستون، هرسین- بیستون، کامیاران- کرمانشاه، گردنه شاهبداغ وارد استان کرمانشاه می شود.

    وی از اصلاح و نصب تمام تابلوهای تعیین مسیر در مسیرهای مذکور خبر داد و گفت:  تمامی راه های مسیر تردد زائران بهینه سازی شده و ارتقا ایمنی یافته اند.

    سرهنگ حیدری افزود: به دلیل اینکه محور اسلام آباد- قصرشیرین برای اولین بار است که زیر بار ترافیکی بالایی می رود، بیشترین اقدامات انجام شده در محور مذکور بوده است.

      وی همچنین از آموزش موکب داران نیز خبر داد و گفت: قبل از اجرای طرح نیز یک رزمایش امداد و نجات با همکاری دستگاه های خدمات رسان انجام شد است.

    این مسئول از انجام تبلیغات میدانی فراوان نیز خبر داد  گفت: در تبلیغات مذکور نقاط میدانی و حادثه خیز را معرفی کرده ایم و این نقاط را پیش آگاهی داده ایم.

    وی گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز قرار گرفته ایم، پیش بینی می شود مقداری بارش هم داشته باشیم و اولین بارش های پاییزی خطرناک ترین اتفاق بوده و باعث لغزندگی (صابونی شدن) جاده ها می شود.

    سرهنگ حیدری افزود: به این منظور ما سعی می کنیم در مقابل پاسگاه های پلیس راه همه ماشین ها رو نگه داریم و تذکرات لازم را به رانندگان بدهیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو