فونیکسریمکسبهتام

تهران میزبان هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری

عصر خودرو- هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری از پنجشنبه ۱۸ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران کلید می‌خورد.

تهران میزبان هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه «پیروز حناچی» شهردار تهران و «بهمن حسین زاده» مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران حضور خواهند یافت.

    شرکت‌های فعال در این نمایشگاه در فضای تحت پوشش 15 هزار مترمربع از وزراتخانه ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی حضور خواهند یافت.

    با تلاش‌های مستمر و رشد کمی و کیفی نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری، این نمایشگاه در انجمن جهانی صنایع نمایشگاهی ( UFI ) و انجمن نمایشگاهی IAEE و انجمن تبلیغات آسیا (AAA) به ثبت رسید.

    از اهداف این نمایشگاه می‌توان به معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت ها، نهادها و سازمان‌های داخلی وخارجی در زمینه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، خدمات و صنایع وابسته، خودروهای سنگین، ماشین‌آلات عمرانی و راه سازی، وسائط نقلیه سبک و سنگین، خودروهای مخصوص و تجاری، ترافیک و صنایع وابسته، عمران و توسعه شهری، مدیریت جامع شهری، مکانیزاسیون خدمات شهری، مبلمان و زیبا‌سازی شهری اشاره کرد.

    توسعه زیربناهای حمل‌ونقل شهری، انتقال دانش فنی و فناوری روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی و ایجاد ظرفیتهای جدید در بخش تولید رقابتی و نمایش دستاوردهای مورد نظر، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل‌ونقل کالا و مسافر و نیازمندی‌های کشور و فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی نیز از اهدافی است که با برگزاری هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری میسر می‌شود.

    استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت حمل‌ونقل نیز حضور ویژه‌ای در هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری خواهند داشت.

    برگزاری جلسات B2B بین استارت آپ‌ها و تجار حوزه حمل‌ونقل در حاشیه هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری به منظور انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

    گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری از 18 تا 21 مهرماه از ساعت 9 صبح الی 17 میزبان بازدید‌کنندگان خواهد بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو