فونیکسریمکسبهتام

شهردار تهران:

تردد خودرو در خیابان لاله‌زار کاهش پیدا می‌کند

عصر خودرو- شهردار تهران گفت: وقتی می‌گوییم لاله‌زار یک پهنه فرهنگی و تاریخی است، طبیعتاً تردد خودرو در آن کاهش می‌یابد.

تردد خودرو در خیابان لاله‌زار کاهش پیدا می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، پیروز حناچی شهردار تهران امروز در بازدید از اقدامات اجرایی در خیابان لاله‌زار در جمع خبرنگاران، گفت: در طرح‌های جامع و تفصیلی شهر تهران دیده شده است که یک پهنه فرهنگی و تاریخی از خیابان لاله‌زار شمالی به سمت بازار تهران کشیده شود.

    وی ادامه داد: این مسیر از لاله‌زار شمالی شروع شده به لاله‌زار جنوبی رسیده و پس از طی کردن مسیری به میدان امام خمینی(ره) و ناصر خسرو و در نهایت به بازار تهران خواهد رسید.

    حناچی گفت: برای اجرای این طرح ابتدا موضوع حذف زواید بصری و کف‌سازی خیابان را آغاز کردیم و تلاش شد تا کسبه خیابان خودشان نسبت به بازسازی نمای ساختمان‌شان اقدام کنند.

    شهردار تهران ادامه داد: در این مسیر تلاش شده است تا تدابیری اندیشیده شود که عبور و مرور خودروها برای تخلیه بار دچار مشکل نشود.

    حناچی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره اینکه آیا قرار است در این خیابان هم پروژه آرام سازی(کاهش تردد خودرو) اجرا شود، گفت: وقتی می‌گوییم قرار است این پهنه یک پهنه فرهنگی و تاریخی باشد خود به خود برای مخاطب یک پیامی ارسال می‌کنیم.

    وی اضافه کرد: پیام مخابره شده این است که قرار است با اجرای این پروژه، زمان تردد خودروها کاهش پیدا کند البته این به معنی آن نیست که برای کسبه مشکل ایجاد شود بلکه برای تخلیه بار و رفت و آمدهای ضروری خودروهایی که به کسبه خدمت‌رسانی می‌کنند به ساعتی از روز منتقل می‌شود که تردد پیاده‌رو کمتر است.

    شهردار تهران تصریح کرد: به هر تقدیر خیابان لاله‌زار اولین خیابان به معنای خیابان شکل گرفته در تهران است و یک کشور همسایه ما با مشابه این خیابان، اقتصاد خود را می‌چرخاند.

    حناچی در پاسخ به این سوال که شنیده شده قرار است یک سینما در این خیابان خریداری شده و بعد از مرمت به مجموعه‌های فرهنگی شهر اضافه شود، گفت: بگذارید این کار را که انجام دهدیم بعداً اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو