فونیکسریمکسبهتام

الزام شهرداری تهران به پیگیری طرحی برای خدمات رایگان حمل و نقل عمومی جانبازان و خانواده‌هایشان

عصر خودرو- اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء به طرح الزام شهرداری تهران به پیگیری از دولت برای تخصیص ردیف بودجه به منظور تامین خدمات رایگان حمل و نقل عمومی و مراکز فرهنگی عمومی به جانبازان زیر ۲۵ درصد و کلیه رزمندگان، آزادگان ، همسران و فرزندان آنها رای مثبت دادند.

الزام شهرداری تهران به پیگیری طرحی برای خدمات رایگان حمل و نقل عمومی جانبازان و خانواده‌هایشان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران طرح الزام شهرداری به پیگیری از دولت برای تخصیص ردیف بودجه به منظور خدمات رایگان حمل و نقل عمومی به جانبازان زیر 25 درصد در دستور کار شورای شهر تهران بود که در همین زمینه محسن پورسید آقایی - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران - ضمن قدردانی از کمیسیون حمل و نقل برای ارائه این طرح گفت: بسیاری از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به ما مراجعه می‌کردند و اعلام می‌کردند که قانون این موضوع را تعیین کرده ولی ما از بلیت رایگان استفاده نمی‌کنیم. بر همین اساس نیاز است که دولت این ردیف بودجه را پیش‌بینی کند و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

    وی افزود: ظرف یک سال گذشته و در سال 97 بیش از 55 میلیارد تومان تخفیفاتی که به اقشار خاص ارائه می‌شد از محل درآمدهای مترو و اتوبوسرانی هزینه کرده‌ایم بدون این که محلی برای بازپرداخت این هزینه‌ها وجود داشته باشد. این اقدام از سوی شورا و شهرداری تهران برای اقشار خاص انجام شده است.

    پورسیدآقایی تاکید کرد: اگر دولت ردیفی برای این موضوع تخصیص دهد قطعا این خدمات افزایش پیدا می‌کند و می‌توانیم خدمات با کیفیت بهتری ارائه کنیم.

    در ادامه این جلسه امینی - نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران - که در غیاب محسن هاشمی از نیمه این جلسه ریاست شورا را بر عهده داشت، گفت: کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران و معاونت حمل و نقل شهرداری تران بر سر این موضوع موافق هستند.

    در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء این طرح را به تصویب رساندن.

      صدر اعظم نوری - عضو شورای شهر تهران - در ادامه تصویب این طرح پیشنهاد کرد : شهرداری تهران مکلف شود در گزارشی کلیه مطالبات خود از دولت را به‌طور دقیق ارائه کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو