فونیکسریمکسبهتام

۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین

عصر خودرو- چه موافق رویکردی چینی ها در صنعت خودرو باشیم و چه مخالف! به هرترتیب وضعیت مشهود و یا بهتر بگوئیم حقیقت آن است که چینی ها در مسیر پیشرفت قرار دارند و به خوبی نقشه راه را برای خود ترسیم کرده اند.

۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران  ،چین همواره یکی از مهترین بازارهای بین المللی خودرو را به خود اختصاص داده است. تمامی کمپانی های مطرح بین المللی دارای خطوط مونتاژی و همچنین شرکای خودروساز چینی هستند تا از تولید کم هزینه تر و همچنین فروش تضمین شده، در این کشور برخوردار باشند. 

    از سوی دیگر چینی ها نیز از این فرصت بهترین بهره برداری را دارند تا صنعت خودروی کشورشان را توسعه داده و هر روز یک گام به حضور قدرتمند در بازارهای مصرفی سطح بالا نزدیک شوند. چه موافق رویکردی چینی ها در صنعت خودرو باشیم و چه مخالف! به هرترتیب وضعیت مشهود و یا بهتر بگوئیم حقیقت آن است که چینی ها در مسیر پیشرفت قرار دارند و به خوبی نقشه راه را برای خود ترسیم کرده اند.

    در ادامه مطلب امروز آخرین رده بندی پرفروش ترین خودروهای بازار چین از ابتدای سال جاری میلادی(2019) تا ماه ژوئیه را مشاهده خواهید کرد. سپس به همان ترتیبی که نام محصولات در جدول آمده، تصاویر مرتبط نیز لیست شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم