فونیکسریمکسبهتام

در نیمه نخست امسال

بیش از ۴ میلیون و ۵۹۹ هزار خودرو وارد خراسان شمالی شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال تردد چهار میلیون و ۵۹۹ هزار و ۲۰ دستگاه خودروی ورودی به استان ثبت شده که این رقم به نسبت مدت مشابه پارسال ۶.۳ درصد کاهش یافته است.

بیش از ۴ میلیون و ۵۹۹ هزار خودرو وارد خراسان شمالی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،، علی اصغر بدیعی مقدم   اظهار داشت: امسال چهار میلیون و 779 هزار و 813 دستگاه خودرو هم از استان خارج شده است که این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 0.26 درصد کاهش دارد.

    وی افزود: بر اساس اطلاعات ثبت شده از  47 دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان، 89.7 درصد از خودروهای عبوری از استان در این بازه زمانی مربوط به وسایل نقلیه سبک و مابقی مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

    مدیرکل راهداری و حمل  ونقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: در این مدت، بیشترین تردد خودروها به ترتیب در محور های شیروان- بجنورد و بالعکس و نیز مسیر بجنورد – اسفراین و بالعکس ثبت شده است و  کمترین تردد ها هم مربوط به محورهای جاجرم – سنخواست و بالعکس و محور جاجرم – امیر آباد و بالعکس بوده است.

    وی گفت: محور میامی- گرمه و بالعکس و نیز مسیر جنگل گلستان – چمن بید (رباط قره بیل) و گرمه چمن بید و بالعکس بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این مدت  ساعت اوج تردد در ساعت 11 تا 12  و 18 تا 19 به ثبت رسیده است.

    خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط