فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین:

۷۰ دستگاه اتوبوس از قزوین برای جابجایی زائران اربعین اختصاص یافت

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: برای جابجایی زائران اربعین ۷۰ دستگاه اتوبوس به همراه ۲۰۰ نیروی فنی و راننده به مرز مهران اعزام می شود.

۷۰ دستگاه اتوبوس از قزوین برای جابجایی زائران اربعین اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر، محمد حسن ایرانخواه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین که ظهر پنجشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: در سال 90 و در ابتدای حرکت اربعین حدود 50 هزار نفر از مرز مهران عبور کردند و در حال حاضر بیش از 3.5 میلیون نفر زائر داریم که بخش زیادی از آن از این مرز عبور می کند که مسئولیت ما را سنگین می کند.

    ایرانخواه بیان کرد: بیش از یک میلیون نفر زائر خارجی هم داریم که خدمت رسانی به آنها سنگین است و همه باید تلاش کنیم تا در این مسیر کوتاهی نشود.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین یادآورشد: در حال حاضر استان قزوین به عنوان معین مرز مهران تعیین شده و برای جابجایی زائران از استان قزوین 70 دستگاه اتوبوس به همراه 200 نیروی فنی و راننده به مرز اعزام می شوند.


    ایرانخواه گفت: اعزام یک دستگاه لودر، کمپرسی، تریلر، باب کت، به مهران صورت گرفته اما با کمبودهایی هم مواجهیم که تامین یک دستگاه خودروی آتش نشانی، خودروی جمع آوری زباله، کمپرسی و آمبولانس از جمله آنهاست.

    ایرانخواه گفت: امسال تاکید جدی داریم که زائران حتما باید پاسپورت داشته باشند و در سامانه ثبت نام کنند تا امکان خروج از کشور را داشته باشند در غیر این صورت بامشکلات جدی روبرو شده و قادر به عزیمت نخواهند بود.

    وی اضافه کرد: بیش از 2500 دستگاه اتوبوس با پشتیبانی 28 استان کشور برای جابجایی در مرز مهران پیش بینی شده که بیش از 3 هزار نیروی انسانی در ناوگان اتوبوس رانی اربعین خدمت خواهند کرد و مسئولیت آن با استان قزوین است که امیدواریم این افتخار را با سربلندی انجام دهیم.

    ایرانخواه گفت: پیش بینی می شود حدود یک میلیون و 500 هزار نفر با خودروی شخصی و یک میلیون و 500 هزار نفر با اتوبوس به مرز منتقل شده و در اربعین شرکت کنند.

    مسئول محور حمل و نقل اربعین در مرز مهران اظهارداشت: امسال زائران از 100 کشور جهان در مراسم اربعین شرکت می کنند و قرار است 1250 دستگاه اتوبوس در داخل خاک ایران و 1250 دستگاه اتوبوس در خاک عراق کار جابجایی زائران را انجام دهند.

    ایرانحواه یادآورشد: ناوگان اتوبوسرانی قزوین به همراه سایر نیروها و خودروهای اعزامی در مدت 20 روز خدمت رسانی به زائران را انجام خواهند داد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو