فونیکسریمکسبهتام

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه مجلس مطرح کرد:

پاداش توسعه و اشتغال زایی بهمن دیزل حمایت است

عصر خودرو- نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه مقننه در چارچوب مصوبات و قوانین عزم لازم را برای حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران داخلی به کار خواهد بست.

پاداش توسعه و اشتغال زایی بهمن دیزل حمایت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محسن بیگلری عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درحاشیه رونمایی از دو محصول بهمن دیزل و در پاسخ به این سوال که قوه مقننه چگونه از خودرو سازان داخلی  حمایت می‌کند، گفت: امروز دو خودرو داخلی تجاری که هر کدام از آنها برای دو نفر ایجاد شغل می‌کند توسط گروه بهمن دیزل رونمایی شد، از این رو حمایت قوه مقننه و مجریه از خودروسازان و یا هر تولید کننده نگاه منجر به بی اثر کردن تحریم‌ها، کاهش وابستگی به غرب و توجه به توان داخلی را بیشتر می‌کند.
    وی با اشاره به اینکه به ازای ساخت هر خودرو تجاری دونفر دارای شغل می‌شوند، تصریح کرد: این امر موجب می‌شود تا پس از عرضه خودرو به بازار برای قطعات و خدمات پس از فروش آن نیز اشتغالزایی فراهم شود.
    اشتغال زایی بهمن دیزل با داخلی سازی شیلر قابل تقدیر است و باید برای توسعه فعالیت بخش های خصوصی اینگونه کمک کنیم. باید پاداش توسعه و اشتغال زایی شرکت های خصوصی از جمله بهمن دیزل را با حمایت بدهیم نه این که حسادت کنیم به توسعه، بخش دولتی هم باید از بخش های خصوصی یاد بگیرد و بهره ور شود.

    عزم قوه مقننه برای حمایت از تولید کنندگان داخلی
    نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی موظف به حمایت از تولید کننده و سازندگان داخلی است، اظهارداشت: قوه مقننه عزمش را برای حمایت از تولید کنندگان در چارچوب تصویب قوانین جزم کرده است، البته این حمایت‌ها  کافی نیست و باید از قالب شعار بیرون بیاییم.
    عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: با در اختیار قرار دادن زمین ارزان قیمت،  مشوق‌های مالیاتی و تسهیلات ارزان قیمت می‌توانیم به رونق تولید بخش خصوص و توانمندسازی آنها کمک کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو