فونیکسریمکسبهتام

مسئول محور حمل و نقل اربعین در مرز مهران:

جابجایی زائران اربعین حسینی با ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس انجام می شود

عصر خودرو- مسئول محور حمل و نقل اربعین در مرز مهران گفت: با استفاده از ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس اعزامی از شهرداری های سراسر کشور کار جابجایی زائران اربعین از مرز مهران در مدت ۲۰ روز انجام می شود.

جابجایی زائران اربعین حسینی با ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس انجام می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد حسن ایرانخواه در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که سه شنبه شب در تالار مردم برگزار شد اظهارداشت: مسئولیت سنگینی در جابجایی زائران اربعین حسینی داریم و پیش بینی می شود بیش از 3 میلیون زائر در این رویداد بزرگ دینی و فرهنگی شرکت کنند.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: بیش از 2500 دستگاه اتوبوس با پشتیبانی 28 استان کشور برای جابجایی در مرز مهران پیش بینی شده و از شهرداری قزوین هم 70 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اختصاص یافته است.

    ایرانخواه بیان کرد: امسال تاکید جدی داریم که زائران حتما باید پاسپورت داشته باشند و در سامانه ثبت نام کنند تا امکان خروج از کشور را داشته باشند در غیر این صورت بامشکلات جدی روبرو شده و قادر به عزیمت نخواهند بود.

    وی اضافه کرد: بیش از 3 هزار نیروی انسانی از قزوین در ناوگان اتوبوس رانی اربعین خدمت خواهند کرد و مسئولیت آن با استان قزوین است که امیدواریم این افتخار را با سربلندی انجامدهیم.

    ایرانخواه گفت: امسال بیش 215  نفر از اتوبوسرانی قزوین به همراه 70 دستگاه اتوبوس درجابجایی زائران به مراسم اربعین مشارکت می کنند و با زیرساخت های ایجاد شده امیدواریم این کار بهتر از سال قبل صورت گیرد.

    وی بیان کرد: پیش بینی می شود حدود یک میلیون و 500 هزار نفر با خودروی شخصی و یک میلیون و 500 هزار نفر با اتوبوس به مرز منتقل شده و در اربعین شرکت کنند.

    مسئول محور حمل و نقل اربعین در مرز مهران اظهارداشت: امسال زائران از 100 کشور جهان در مراسم اربعین شرکت می کنند و قرار است 1250 دستگاه اتوبوس در داخل حاک ایران و 1250 دستگاه اتوبوس در خاک عراق کار جابجایی زائران را انجام دهند.

    ایرانحواه یادآورشد: ناوگان اتوبوسرانی قزوین به همراه سایر نیروها و خودروهای اعزامی در مدت 20 روز خدمت رسانی به زائران را انجام خواهند داد.
    کد خبر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو