فونیکسریمکسبهتام

خبر خوب برای دانش آموزان؛

بچه در‌س‌خوان‌ها از شهرداری دوچرخه هدیه می‌گیرند

عصر خودرو- پورسید آقایی گفت: مدیران مدرسه می‌توانند تعدادی از دوچرخه‌ها را به دانش آموزان منظم، مرتب و دارای رتبه برتر هدیه کنند.

بچه در‌س‌خوان‌ها از شهرداری دوچرخه هدیه می‌گیرند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه آئین واگذاری 100 دستگاه دوچرخه به دانش آموزان در دبیرستان پسرانه ابوریحان بیرونی در جمع خبرنگاران گفت: امروز برنامه تحویل 100 دستگاه دوچرخه را در دبیرستان پسرانه ابوریحان بیرونی برگزار کردیم که این تعداد دوچرخه از طرف شهرداری تهران به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین دانش آموزان توزیع شد.
    او افزود: از لحاظ ایمنی باید اعلام کنم که تمامی دوچرخه‌ها و سرنشینان آن‌ها بیمه هستند.

    پورسید آقایی تصریح کرد: اختیار واگذاری دوچرخه‌ها در دست مدیران مدارس است و آن‌ها می‌توانند تعدادی از آن‌ها را به دانش آموزان مرتب و منظم واگذار کنند و در پایان سال تحصیلی تعدادی از دوچرخه‌ها را به مقطع دیگر تحویل دهند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: مدیران مدرسه این اختیار را دارند که به دانش آموزان مرتب و منظم که دارای معدل بالایی هستند، تعدادی از دوچرخه‌ها را هدیه کنند.

    او در پاسخ به این سوال که آیا معابر پایتخت برای دوچرخه سواری دانش آموزان مناسب سازی شده است یا خیر؟ گفت: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا کلیه معابر را برای شهروندان مناسب سازی کند، اما بیشترین احتیاط را باید دانش آموزان در زمان استفاده از دوچرخه داشته باشند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط