فونیکسریمکسبهتام

انالله و اناالیه راجعون

پیام تسلیت مقیمی به مناسبت درگذشت مدیرعامل سابق ساپکو

عصر خودرو- دکتر حسین نجاری از مدیران باسابقه صنعت خودرو کشور شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

پیام تسلیت مقیمی به مناسبت درگذشت مدیرعامل سابق ساپکو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس،‌ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی ضایعه درگذشت وی را به جامعه بزرگ صنعت کشور و خانواده داغدار وی تسلیت گفت.
    در پیام فرشاد مقیمی آمده است: ضایعه درگذشت یکی از با سابقه‌ترین مدیران گروه صنعتی ایران خودرو که عمر خود را صرف خدمت به پیشرفت و اعتلای صنعت خودرو کشور کرد، اندوه بار و دردناک است. ایشان با دانش و تجربیات ارزنده حاصل از سال‌ها خدمت، از جمله سرمایه‌های گرانقدر و ارزشمند در صنعت کشور به‌شمار می‌آمدند، علاوه بر تالم عاطفی فقدان این شخصیت ارجمند، نبودشان زخمی بر تن صنعت نشانده است.
    درگذشت این مدیر جهادگر در سنگر تولید را به جامعه صنعت خودروی کشور و خانواده گرانقدرشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای روح بزرگ ایشان رحمت واسعه مسالت می کنیم.
    گفتنی است، ‌مرحوم دکتر نجاری که با مدرک تحصیلی دکتری مهندسی مکانیک از متخصصان صنعت خودروسازی کشور بود، حیات حرفه‌ای خود را در جامعه صنعتی کشور و به ویژه در گروه صنعتی ایران خودرو سپری کرد.
    وی پیش از این مدیرعامل ساپکو از شرکت های مهم زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو بود. مدیریت پروژه پلتفرم جدید ایران خودرو، ‌قائم مقامی مدیرعامل ایران خودرو در تولید،‌ عضویت در هیات مدیره ایساکو، معاون مدیرعاملی در سیستم جامع تولید،‌ معاون برنامه ریزی ساپکو،‌ عضویت در هیات مدیره ایران خودرو خراسان، مدیر طرح و برنامه مرکز تحقیقات ایران خودرو، عضویت در هیات مدیره مهرکام پارس و قطعات اتومبیل ایران برخی از مسئولیت‌های کارنامه حرفه ای مرحوم دکتر نجاری به حساب می آید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط