فونیکسریمکسبهتام

استارتاپ‌ها به یاری هوشمندسازی جایگاه‌های سوخت می‌آیند

عصر خودرو- نخستین رویداد استارتاپی حوزه سوخت با هدف بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جایگاه‌های سوخت کشور با رویکرد هوشمندسازی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌‎های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار می‌شود.

استارتاپ‌ها به یاری هوشمندسازی جایگاه‌های سوخت می‌آیند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد استارتاپی حوزه سوخت با هدف بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جایگاه‌های سوخت کشور با رویکرد هوشمندسازی در محورهای مختلف مالی و اقتصادی، حکمرانی و مدیریت، صنعت و فناوری و فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

    هوشمندسازی جایگاه‌ها لازمه توسعه صنعت توزیع فرآورده و نیز برنامه‌ریزی صحیح در بخش سبد سوخت خودروها است، هوشمندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت موجب می‌شود هم‌زمان اطلاعات نوع و مقدار سوخت مصرفی هر خودرو به مرکز ارسال شود، مدیریت هزینه انجام شده و در همان لحظه پرداخت هزینه، همزمان سهم دولت و جایگاه‌دار به حساب‌شان واریز شود.

    این رویداد استارتاپی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته که از دیروز 31 شهریور آغاز شده است و تا سوم مهر در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای ارائه تازه‌ترین دستاوردهای فنی و فناوری این حوزه ادامه دارد، برگزار می‌شود.

    «کارآفرینی و استارتاپ‌ها»، «بررسی نقش فناوری‌های مکان محور در مدیریت و برنامه‌ریزی و مطالعات جایگاه‌های سوخت»، «بررسی استانداردها و الزامات فنی»، «بررسی راهکارهای جامع مدیریت جایگاه ها» و غیره، از جمله موضوعاتی است که در این رویداد مطرح می شود.

    برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در ارائه تازه‌ترین دستاوردهای این حوزه و روزآمد شدن استاندارد جایگاه‌های عرضه سوخت، تاثیر بسزایی دارد. با توجه به اینکه روزانه بیش از 100 میلیون لیتر فرآورده از طریق جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح کشور توزیع می‌شود که گردش مالی و میزان اشتغال‌زایی آن را نمی‌توان نادیده گرفت، هوشمندسازی این صنعت می‌تواند نقش موثری در توسعه این صنعت داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو