فونیکسریمکسبهتام

از ۳۱ شهریورماه و به مدت ۴ روز؛

برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته

عصر خودرو- سومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی جایگاه‌های عرضه سوخت و صنایع وابسته از ۳۱ شهریورماه تا سوم مهرماه برگزار می‌شود.

برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شانا، بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در آستانه برپایی سومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته به اهمیت این صنعت اشاره کرد و گفت: ایران با تولید کنونی روزانه 115 میلیون لیتر بنزین بزرگ‌ترین تولید کننده این فرآورده راهبردی با ظرفیت روبه رشد در میان کشور‌های عضو اوپک و منطقه است.

    وی افزود: در حال حاضر سه هزار جایگاه عرضه سوخت در کشور وجود دارد که البته تا حدودی با استاندارد‌های جهانی فاصله داریم.

    وی با اشاره به نقش برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در ارائه تازه‌ترین دستاورد‌های این حوزه و روزآمد شدن استاندارد جایگاه‌های عرضه سوخت، افزود: روزانه بیش از 100 میلیون لیتر فرآورده از طریق جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح کشور توزیع می‌شود که گردش مالی و میزان اشتغالزایی آن را نمی‌توان نادیده گرفت.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های نو که به‌طور معمول در نمایشگاه‌ها ارائه می‌شود با تکیه بر توان داخلی می‌تواند به بهبود فناوری‌ها در توزیع سوخت در سراسر کشور کمک کند.

    حسین زاده، توسعه فعالیت شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت را برای کاهش هزینه‌هایی همچون زمین و هزینه‌های جانبی بسیار موثر دانست و اظهار امیدواری کرد که با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مانند جایگاه‌های سوخت، فناوری برتر در خدمت این صنف و سرانجام مصرف کننده قرار گیرد.

    سومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته از 31 شهریور تا سوم مهر در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای ارائه تازه‌ترین دستاورد‌های فنی و فناوری این حوزه برپا می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو