فونیکسریمکسبهتام

قیمت خودرو در بازار امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸

تداوم کاهش قیمت برخی خودرو‌ها

عصر خودرو- پراید ۱۱۱ بر خلاف روند روز‌های گذشته در بازار با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی همراه شده و به ۴۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برگشته است. با این وجود قیمت پراید سایپا ۱۳۱ در بازار تغییری ندارد و مثل دیروز با قیمت ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت روز سمند LX بدون تغییر نسبت به روز گذشته حدود ۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و در طرف مقابل سمند EF۷ با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به ۷۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ همچنان ۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو در بازار امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ب نقل از فرارو ، قیمت محصولات سایپا به روند کاهشی روز قبل خود ادامه می‌دهد. طوری که قیمت محصولات سایپا امروز تا یک میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. ایران خودرویی‌ها همچنان سرجایشان درجا می‌زنند و محصولات مدیران خودرو برای مدت طولانی روی همان قیمت قبلی ثابت مانده‌اند. در طرف مقابل امروز قیمت انواع جک از سری محصولات کرمان‌موتور تا سه میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

    قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز چهارشنبه 27 شهریور 98
     
    قیمت محصولات سایپا همچنان در مدار کاهش است. البته پراید از این قاعده مستثنی است. برای مثال تیبا صندوق‌دار امروز با کاهش 400 هزار تومانی در بازار ظاهر شده و به قیمت 48 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است. کاهش قیمت در مورد تیبا 2 خیلی بیشتر است. امروز تیبا 2 حدود یک میلیون تومان قیمت خود را از دست داده و حالا با قیمت 52 میلیون و 800 هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. از طرف دیگر ساینا همچنان یک میلیون و 200 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب کارخانه یعنی 54 میلیون و 700 هزار تومان قیمت می‌خورد.
     
    قیمت روز پراید امروز چهارشنبه 27 شهریور 98
     
    پراید هاچ‌بک رفتار متفاوتی از خود نشان می‌دهد. طوری که امروز پرایدسایپا 111 بر خلاف روند روز‌های گذشته در بازار با افزایش 500 هزار تومانی همراه شده و به 46 میلیون و 800 هزار تومان برگشته است. با این وجود قیمت پرایدسایپا 131 در بازار تغییری ندارد و مثل دیروز با قیمت 41 میلیون و 400 هزار تومان فروخته می‌شود. پرایدوانت هم روی قیمت روز‌های گذشته یعنی 42 میلیون و 600 هزار تومان باقی مانده است.  

    قیمت روز محصولات سایپا امروز چهارشنبه 27 شهریور 98 مطابق جدول زیر است:

    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه 27 شهریور 98
     
    امروز مثل روز‌های گذشته قیمت محصولات ایران خودرو در بازار عموما ثابت مانده، اما چند تغییر جزئی در بین آن‌ها اتفاق افتاده است. برای مثال قیمت روز سمند LX بدون تغییر نسبت به روز گذشته حدود 72 میلیون و 700 هزار تومان است و در طرف مقابل سمند EF7 با کاهش 300 هزار تومانی به 79 میلیون و 700 هزار تومان رسیده.  

    امروز پژو 206 تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. طوری که پژو 206 تیپ 2 همچنان 76 میلیون و 700 هزار تومان است و پژو 206 تیپ 5 با قیمت 92 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب این محصول در کارخانه حدود 13 میلیون تومان کمتر، یعنی 49 میلیون و 400 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. از طرف دیگر پژو 206 صندوق‌دار روی 92 میلیون تومان ایستاده و 12 میلیون بیبشتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود.  

    امروز پژو 405 SLX در بازار با کاهش 500 هزار تومانی به 79 میلیون و 500 هزار تومان رسیده، اما بقیه مدل‌های پژو 405 تغییری نسبت به روز‌های قبل ندارند. طوری که امروز قیمت پژو 405 GLX بنزینی در بازار 70 میلیون و 700 هزار تومان است و حدود هشت میلیون بیشتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. از طرف دیگر پژو 405 GLX دوگانه‌سوز با اختلاف چهار میلیون و 300 هزار تومانی از همتای بنزینی خود ایستاده و 75 میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد.

    رانا بعد از کاهش قیمت چشمگیری که دیروز پشت سر گذاشت، حالا روی قیمت 75 میلیون تومان متوقف شده و نسبت به روز قبل تغییر قیمت ندارد. امروز پژو پارس در بازار مثل روز‌های گذشته تغییر قیمت ندارد و همچنان روی 90 میلیون تومان ایستاده. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول حدود 12 میلیون تومان پایین‌تر و برابر با 78 میلیون تومان است.  

    قیمت روز دنا معمولی در بازار همچنان 110 میلیون تومان است. دنا پلاس تنها کاهش قیمت در بین مدل‌های مختلف دنا را به نام خود ثبت کرده و با کاهش یک میلیونی به 117 میلیون تومان رسیده است. از طرف دیگر دنا پلاس توربو که تولید و فروش آن توسط کارخانه متوقف شده، در بازار با قیمت 167 میلیون تومان معامله می‌شود.  

    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه 27 شهریور 98 مطابق جدول زیر است:

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو