فونیکسریمکسبهتام

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن:

وزیر صمت عملکرد قابل قبولی دارد

فیای خودرو اجازه ندادند عرصه خودرو جهش خوبی داشته باشد

عصر خودرو- عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس عملکرد وزیر صمت را قابل قبول دانست و گفت: در رابطه با اینکه پشت پرده استیضاح وزیر چه مسایلی وجود دارد اطلاعی ندارم اما قطعا هر حرکتی توسط نماینده‌ها که صرفا اهداف استانی یا منطقه‌ای را دنبال کند و منافع ملی را نادیده بگیرد حرکت مطلوبی نخواهد بود.

وزیر صمت عملکرد قابل قبولی دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شفقنا ، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در رابطه با استیضاح وزیر صمت اظهار کرد: به نظر من عملکرد وزیر صنعت در شرایط فعلی و تحریم‌ها عملکرد قابل قبولی است اما در حوزه‌هایی باید تلاش بیشتری را داشته باشد.

    او در ادامه افزود: وزارت صمت باید در حوزه بازرگانی و صنعت و معادن عملکرد بهتری را داشته باشد و یکی از مواردی که مغفول مانده حوزه معادن کشور است و باید تلاش کند تا حوزه معدن را بیشتر فعال سازی کند؛ همچنین در حوزه صنعت بیش از بیش نگاه ویژه‌ای صورت بگیرد تا واردات ما بر اساس صنایع کشور تنظیم شود و طبیعتا به دنبال آن بازار هم تنظیم می‌شود.

    وزارت صمت زمینه تسهیل صادرات را فراهم کند

    عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزارت صمت باید در خصوص تسهیل صادرات هم ورود جدی داشته باشند؛ به عبارت دیگر زمینه صادرات را برای هر کالایی که ظرفیت صادرات دارد فراهم کنند تا صادرکنندگان ما با مشکلی مواجه نشوند.

    هر حرکتی استانی یا منطقه‌ای که منافع ملی را نادیده بگیرد مطلوب نخواهد بود

    حسینی کیا در خصوص اقدام بعضی از نماینده‌ها مبنی بر استیضاح وزیر به دلیل عدم انجام درخواستشان گفت: من در رابطه با اینکه پشت پرده استیضاح وزیر چه مسایلی وجود دارد اطلاعی ندارم اما قطعا هر حرکتی توسط نماینده‌ها که صرفا اهداف استانی یا منطقه‌ای را دنبال کند و منافع ملی را نادیده بگیرد حرکت مطلوبی نخواهد بود.

    سال‌های سال است که به سرمان زدند تا در خودروسازی وابسته باشیم

    نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خودروسازی نیاز به یک کار جدی دارد. سال‌های سال است که در حوزه خودروسازی به سرمان زدند تا وابسته باشیم و دنبال این نبودیم که روی پای خودمان بایستیم.

    مافیای خودرو اجازه ندادند عرصه خودرو جهش خوبی داشته باشد

    حسینی کیا در پایان با اشاره به وجود مافیای خودرو در کشور خاطرنشان کرد: مافیای خودرو اجازه ندادند که عرصه خودرو جهش خوبی داشته باشد و فقط به واردات بسنده شده و به توان و دانش داخلی خیلی توجهی صورت نمی گیرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط