فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان:

جان باختن ۴۸۷ نفر در پنج ماهه امسال در جاده های استان اصفهان

عصر خودرو- مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت:در تصادفات جاده ای استان اصفهان از ابتدای سال تا مرداد ۱۱۵ زن و ۳۷۲ مردکشته شدند.

جان باختن ۴۸۷ نفر در پنج ماهه امسال در جاده های استان اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی سلیمانی‌پور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان اصفهان در پنج ماهه سال جاری اظهار کرد: در این بازه زمانی 487 نفر که در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 481 نفر بوده 1.25 درصد افزایش داشته است.

    او با بیان اینکه از مجموع تلفات حوادث ترافیکی سال جاری در استان اصفهان 115 نفر زن و 372 نفر مرد بودند، افزود: طبق گزارشات موجود، حوادث امسال بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با 272 نفر در جاده‌های برون شهری بوده، همچنین 158 نفر در مسیر‌های درون شهری و 57 نفر سایر موارد ذکر شده است.

    مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با تاکید بر اینکه در مرداد ماه سال جاری 115 نفر در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: این تعداد نسبت به مرداد ماه سال گذشته که 103 نفر (15 زن و 88 مرد) بودند، 11.7 درصد افزایش داشته است.

    سلیمانی پور با بیان اینکه در پنج ماهه اول سال جاری 12 هزار و 136 مصدوم حوادث رانندگی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کرده‌اند، گفت: از این تعداد سه هزار و 547 نفر زن و هشت هزار و 589 نفر مرد بودند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 1.1 درصد افزایش داشته است.


    او با اشاره به مراجعه 15 مورد فوتی (2 زن و 13 مرد) در پنج ماهه اول سال جاری به دلیل برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان، اظهار کرد: مرگ ناشی از برق گرفتگی در پنج ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل،13 نفر افزایش داشته است که همه این تعداد مرد بوده‌اند.

    مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار فوت شدگان ناشی از غرق شدگی افزود: تعداد غرق‌شدگان 55 نفر شامل 10 زن و 45 مرد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 25 نفر (2 زن و 23 مرد) بوده افزایش دو برابری داشته است.

    او در خصوص جزئیات تلفات غرق‌شدگی در پنج ماهه اول سال جاری تصریح کرد: 13 نفر در رودخانه، چهار نفر در دریاچه مصنوعی و سد، 10 نفر در استخر کشاورزی، 9 نفر در استخرشنا، 12 نفر در کانال 12، سه نفر در چاه و چهار نفر سایر موارد بوده است.


    سلیمانی‌پور با تاکید بر افزایش مراجعات معاینه سرپایی گفت: در پنج ماهه اول سال جاری تعداد 57 هزار و 456 نفر در حوزه معاینات سرپایی به اداره کل پزشکی قانونی و مراکز تابعه استان مورد معاینه قرار گرفته‌اند که از این تعداد 18 هزار و 766 نفر زن و 38 هزار و 690 نفر مرد بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 0.8 درصد افزایش داشته است.

    او در خصوص اجساد معاینه شده در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در پنج ماهه اول سال جاری یک هزار و 605 جسد شامل 348 زن و یک هزار و 256 مرد در این اداره معاینه شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک هزار و 450 مورد شامل 285 زن و 1165 مرد بوده، 10.7 درصد افزایش داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو