فونیکسریمکسبهتام

آپشن‌های عجیب لندروو دیفندر جدید را بشناسید

عصر خودرو -دیفندر از جمله محصولات خاص و پرطرفدار لندروور به شمار می‌رود که نسل جدید این خودرو اخیرا رونمایی شد. این خودرو دارای آپشن‌های منحصر به فردی است که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد.

آپشن‌های عجیب لندروو دیفندر جدید را بشناسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش‌نیوز ،  لندروور دیفندر جدید را می‌توان خودرویی برای رقابت با جیپ رنگلر و مرسدس بنز جی کلاس دانست. نسخه نسل جدید دیفندر به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که توانایی تولید حداکثر توان 296 اسب بخار را دارد. در این میان یک نسخه با پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر نیز در دسترس است که 394 اسب‌بخار توان تولید می‌کنید. در کنار توانایی‌های آفرود و پیشرانه قدرتمند این خودرو یک سری قابلیت‌های جالب نیز وجود دارد. در ادامه این نوشتار قصد داریم به معرفی برخی از این آپشن‌ها بپردازیم.
تایرهای استیل

  عرضه خودرو با تایر استیل به صورت معمول بین خودروسازان وجود ندارد اما لندرور برای دیفندر جدید این کار را کرده است. دیفندر جدید با تایرهای استیل 18 اینچی عرضه می‌شود اما خریداران می‌توانند نمونه 22 اینچی را نیز سفارش دهند. لازم به ذکر است که استفاده از چنین تایری با توجه به ظاهر خودرو مناسب به نظر می‌رسد و همخوانی وجود دارد.

آویز لباس برای صندلی عقب

لندروور برای این که خریداران احساس راحتی بیشتری داخل خودرو داشته باشند آویز لباس نیز در این خودرو تعبیه کرده است. این آپشن در حالت عادی قیمت 139 دلاری دارد که البته مبلغ آن باید توسط خریدار پرداخت شود.

سیستم شست‌و‌شو سفری

با توجه به این که دیفندر برای مقاصد آفرود استفاده می‌شود نیاز به شست‌و‌شوی خودرو و یا موارد دیگر وجود خواهد داشت. لندروور یک آپشن 406 دلاری در نظر گرفته که مربوط به سیستم شست‌و‌شوی سفری می‌شود و هیچ نیازی به باتری ندارد.

صندلی وسط

لندروور برای دیفندر آپشنی به نام صندلی وسط برای ردیف جلو نیز ارائه می‌دهد. این آپشن قیمتی در حدود 900 دلار دارد و با استفاده از آن فضای لازم برای 6 سرنشین فراهم می‌شود.

کمپرسور هوا

امکان خرید آپشن کمپرسور کولر برای خریداران لندروور با پرداخت مبلغ 974 دلار وجود دارد. از این کمپرسور می‌توان برای تنظیم باد تایر دوچرخه یا تخت‌خواب‌های بادی استفاده کرد. لازم به ذکر است که محل قرارگیری این کمپرسور آن در بخش بار خودرو است.

پکیج اکسپلورر
مشتریان می‌توانند با استفاده از پکیج اکسپلورر تغییراتی در ظاهر دیفندر خود ایجاد کنند. این تغییرات شامل فلاپ‌های جلو و عقب، کاپوت به رنگ مشکی مات، کاور برای رینگ خودرو، کمی تغییر در سیستم مکش هوا و یک سری موارد دیگر می‌شود. این پکیج برای افرادی که علاقه ویژه‌ای به آفرود دارند مناسب است اما 4 هزار و 286 دلار قیمت دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم