فونیکسریمکسبهتام

قیمت خودرو در بازار امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸

پژو ۲۰۶ یک میلیون ارزان شد +جدول

عصر خودرو- امروز پژو پارس و پژو ۲۰۶ با کاهش قیمت روبرو هستند. در این بین سمند و رانا سر جایشان محکم ایستاده‌اند. طوری که قیمت روز سمند LX همچنان روی ۷۳ میلیون تومان ایستاده و حدود هفت میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. سمند EF۷ هم وضعیت مشابهی دارد و مثل روز‌های گذشته با قیمت ۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پراید ۱۱۱ امروز مثل روز‌های گذشته حدود ۴۷ میلیون تومان فروخته می‌شود و هشت میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد.

قیمت خودرو در بازار امروز شنبه ۲۳ شهریور ۹۸
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرارو ، آخرین هفته شهریورماه برای بازار خودرو با آرامش نسبی آغاز شده. در بین محصولات ایران خودرو قیمت پژو پارس و پژو 206 پایین آمده و دنا و پژو 405 کمی گران شده‌اند. محصولات سایپا عموما روند کاهشی دارند، اما پراید از این قاعده مستثنی است. امروز انواع MVM از سری محصولات مدیران خودرو سر جایشان ثابت ایستاده‌اند و جک S3 از سری محصولات کرمان موتور کمی ارزان شده است.  
     
    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه 23 شهریور 98
     
      امروز محصولات ایران خودرو رفتار دوگانه‌ای دارند. بعضی مثل دنا و پژو 405 با کمی افزایش قیمت به استقبال هفته آخر شهریور آمده‌اند و بعضی مثل پژو پارس و پژو 206 با کاهش قیمت روبرو هستند. در این بین سمند و رانا سر جایشان محکم ایستاده‌اند. طوری که قیمت روز سمند LX همچنان روی 73 میلیون تومان ایستاده و حدود هفت میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. سمند EF7 هم وضعیت مشابهی دارد و مثل روز‌های گذشته با قیمت 80 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.  

    پژو 206 امروز حدود یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده است. طوری که پژو 206 تیپ 2 از 78 میلیون تومان به 77 میلیون تومان کاهش قیمت پیدا کرده است. پژو 206 تیپ 5 وضعیت مشابهی دارد و با کاهش یک میلیونی به 92 میلیون  و 500 هزار تومان رسیده. پژو 206 صندوق‌دار پا را فراتر گذاشته و کاهش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. طوری که قیمت این محصول در بازار با کاهش یک میلیون و 200 هزار تومانی به حدود 92 میلیون تومان رسیده است.  

    امروز پژو 405 رفتار نسبتا متفاوتی در بین محصولات ایران خودرو دارد. با اینکه پژو 405 GLX بنزینی یا تک‌سوز در بازار ثابت مانده و همچنان 71 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، پژو 405 دوگانه‌سوز با افزایش قیمت یک میلیون تومانی روبرو است و تا 75 میلیون تومان بالا رفته. این مورد باعث شده اختلاف قیمت این محصول با کارخانه به 10 میلیون تومان برسد. با این همه پژو 405 SLX در بازار سر جایش ثابت مانده و همچنان با قیمت 80 میلیون تومان فروخته می‌شود.  

    رانا امروز تغییر قیمتی نسبت به هفته گذشته ندارد. این محصول ایران خودرو همچنان در بازار حدود 9 میلیون گران‌تر از قیمت مصوب کارخانه، یعنی 76 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل پژو پارس بیشترین کاهش قیمت را در بین محصولات سایپا رقم زده است. طوری که پژو پارس امروز در بازار حدود یک میلیون و 500 هزار تومان ارزش خود را از دست داده است و با قیمت 90 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.  

    دنا معمولی تیپ 2 امروز تنها تغییر قیمت را بین انواع دنا به نام خود ثبت کرده است. قیمت دنا معمولی تیپ 2 امروز در ادامه روند روز‌های قبل یک میلیون تومان بالا رفته و به 112 میلیون تومان رسیده است. با این وجود دیگر انواع دنا از سری محصولات ایران خودرو تغییر قیمت پیدا نکرده‌اند. طوری که دنا پلاس تیپ 1 همچنان 119 میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود و این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه برای آن 111 میلیون تومان اعلام شده است. دنا پلاس با موتور توربوشارژ هم در بازار روی 167 میلیون تومان ایستاده است.

    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز شنبه 23 شهریور 98 مطابق جدول زیر است:

    قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز شنبه 23 شهریور 98

    محصولات سایپا امروز روند کاهشی به خود گرفته‌اند. قیمت تیبا صندوق‌دار امروز 500 هزار تومان دیگر ارزش خود را از دست داده و به 49 میلیون تومان رسیده است. تیبا 2 هم وضعیت مشابهی دارد و با کاهش 300 هزار تومانی امروز روی 54 میلیون و 600 هزار تومان ایستاده. ساینا با اینکه در بازار کمتر از قیمت مصوب کارخانه فروخته می‌شود، همچنان به کاهش قیمت خود ادامه می‌دهد. سایپا این محصول را 55 میلیون و 943 هزار تومان قیمت‌گذاری کرده و در بازار حدود یک میلیون و 200 هزار تومان ارزان‌تر فروخته می‌شود. به خصوص که امروز حدود 300 هزار تومان ارزان شده و به 54 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است.

    قیمت روز پراید امروز شنبه 23 شهریور 98

    پراید امروز نسبت به روز‌های گذشته تفاوت چندانی ندارد. طوری که پراید همچنان در بازار با قیمت 42 میلیون و 300 هزار تومان فروخته می‌شود که تقریبا پنج میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. پراید هاچ‌بک وضعیت مشابهی در بازار دارد. سایپا 111 امروز مثل روز‌های گذشته حدود 47 میلیون تومان فروخته می‌شود و هشت میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد. در طرف مقابل پرایدوانت یا سایپا 151 با کاهش قیمت ناچیز در حد 200 هزار تومان به رقم 42 میلیون و 600 هزار تومان رسیده است. اختلاف خود با قیمت مصوب کارخانه را کمتر کرده.
    قیمت روز محصولات سایپا امروز شنبه 23 شهریور 98 مطابق جدول زیر است:

     

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم