فونیکسریمکسبهتام

اسنپ برای حفظ اطلاعات کاربران تماس امن را در سراسر ایران فعال کرد

فعال شدن قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن همراه در اسنپ

عصر خودرو- اسنپ قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن همراه را به صورت سراسری در ایران فعال کرده است. در حالی‌که پیش از این هم این قابلیت با نام «تماس امن» در استان‌های مختلف از جمله اصفهان، مازندان، شیراز، قم، قزوین، زنجان، گیلان، همدان، سمنان، یزد و مرکزی فعال بود، به گزارش روابط عمومی اسنپ، استقبال مشترکان از این طرح آزمایشی موجب شد تا آن را به صورت رایگان به کل کشور گسترش دهند.

فعال شدن قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن همراه در اسنپ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، شماره تلفن مهم‌ترین بخش اطلاعاتی است که در نتیجه سفر با یک تاکسی‌ اینترنتی در اختیار مسافر یا راننده قرار می‌گیرد و با استفاده از قابلیت «تماس امن» جلوی هرگونه سواستفاده احتمالی از شماره تلفن گرفته می‌شود.

    فعال شدن قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن همراه در اسنپ
    زین پس کاربران اسنپ این حق انتخاب را دارند که با ارسال عدد 200 به 1000550 قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن را برای خود فعال کنند و با ارسال 201 به 1000550 مجددا آن را غیرفعال سازند.
    در حال حاضر اسنپ تنها تاکسی اینترنتی ایران است که این قابلیت را به طور کاملا رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است. همچنین اسنپ در اجرای این طرح شرایط رانندگان ناشنوای خود را نیز در نظر گرفته است. به طور معمول رانندگان ناشنوا از طریق ارسال پیامک با مسافر تماس برقرار می‌کنند. این نحوه‌ ارتباط با فعال شدن قابلیت تماس امن می‌تواند مختل شود. اسنپ برای تسهیل فعالیت رانندگان ناشنوا تمهیداتی در نظر گرفته است. رانندگان ناشنوایی که خود را به دفتر اسنپ در شهرشان معرفی کنند در فهرست سفید قرار می‌گیرند و تماس امن برای سفرهای آنها غیرفعال می‌شود.

    برای آزمایش این سرویس به شکل زیر عمل کنید:
    · فارغ از اینکه در کدام شهر هستید، از شماره موبایلی که در اسنپ با آن حساب کاربری دارید کد 200 را به 1000550 ارسال کنید.
    · اطمینان حاصل کنید که پیامکی جهت تایید فعال‌سازی سرویس برایتان ارسال شود. در صورتی که زبان برنامه اسنپ شما فارسی است، این پیام باید به فارسی و در غیر اینصورت به انگلیسی برای شما ارسال شود.
    · حال از همان حسابی که با شماره موبایل آن اقدام به ارسال پیامک کردید، یک سفر درخواست دهید. پس از قبول درخواست، باید شماره راننده و شما برای یکدیگر پنهان سازی شده باشد و شماره واسط (09010009001) را ببینید. در واقع در صورتی که راننده نیز با شما تماس گرفت، شما بایستی مجددا شماره پنهان شده را ببینید و تماس از شماره واقعی راننده برقرار نشود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو