فونیکسریمکسبهتام

خودروهای حمل زباله زیر ذره بین مراکز معاینه فنی

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: علاوه بر مشکل معاینه فنی خودروهای حمل زباله، بسیاری از آنها به شدت فرسوده‌ هستند و باید به صورت کامل حذف و خودروی دیگری جایگزین آنها شود.

خودروهای حمل زباله زیر ذره بین مراکز معاینه فنی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ،  سید نواب حسینی منش،‌ مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران   درباره معاینه فنی خودروهای حمل زباله و پسماند اظهار داشت: صحبت‌هایی که شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران درباره معاینه فنی این خودروها اعلام کرده‌اند کاملا صحیح است و ما اقداماتی را جهت رفع این مشکل در دستور کار قرار داده و آغاز کرده‌ایم.

    مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران افزود: بیش از 4 ماه است که موضوع معاینه فنی خودروهای حمل زباله و پسماند به صورت ویژه در نظر گرفته شده که این مسأله بعد از سر و سامان دادن به اتوبوس‌های شرک واحد بوده است.

    حسینی‌منش ادامه داد: تعداد زیادی از خودروهای پسماند امکان اخذ معاینه فنی را ندارند و شهردار و معاونین آن این مسأله را در دستور کار قرار داده تا صورت وضعیت این خودروها زیر ذره‌بین باشد.

    حسینی‌منش گفت: در صحبت‌هایی که با مدیر عامل پسماند داشتم وی قول مساعد داده در اسرع وقت این خودورها را فراخوان و آن دسته از خودروها که برای معاینه فنی به مراکز مراجعه نکرده‌اند اقدام کنند.

    مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد:همچنین خودروهایی که برای معاینه فنی مراجعه کرده و نتوانسته‌اند نمره قبولی بگیرند باید جهت رفع ایرادات اقدام کنند چرا که در تجدید قراردادهای امسال این موضوع مدنظر قرار داشته و ممکن است اصلاً با آنها قراردادی بسته نشود.

    وی گفت: در صورت عدم اخذ معاینه فنی، صورت وضعیت این خودروها تائید نخواهد شد البته باید توجه داشت بسیاری از این خودروها به دلیل اینکه به شدت فرسوده‌اند و یا تغییر کاربری داده‌اند باید به صورت کامل حذف و خودروی دیگری جایگزین آن شود.

    مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: خودروهای حمل زباله جزو اموال شهرداری نیست و مربوط به پیمانکاران بوده که امسال قطعاً آنها را سر و سامان می‌دهیم.

     شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران مدتی پیش اعلام کرد: 50 درصد خودروها و کامیون های حمل زبانه فاقد معاینه فنی است و این خودروها نقش زیادی در ایجاد آلودگی هوای تهران دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو