فونیکسریمکسبهتام

با اپلیکیشن امداد خودرو ایران به روز باشید

عصرخودرو: تعریف به روز بودن در هر زمانی با توجه پیشرفت تکنولوژی در دنیا معانی متفاوتی دارد. چند سال پیش استفاده کامپیوتر نشانه ای از به روز بودن بود یا چند سال بعد استفاده از ATM و بعدها استفاده از تلفن های هوشمند. اما به عنوان مثال این روزها استفاده از دستگاه های ATM و گرفتن پول نقد دیگر ار مد افتاده و افرادی که با فناوری روز دنیا حرکت می کنند ازپرداخت با کمک QR-CODE و یا پرداخت با کمک اپلیکیشن ها استفاده میکنند.

با اپلیکیشن امداد خودرو ایران به روز باشید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصرخودرو اما یکی از اپلیکیشن هایی که چند وقتی است معرفی شده و توانسته موفق هم عمل کند اپلیکشین امداد خودرو ایران است. این اپلیکشن خدمات عمومی امدادی مانند باتری کمکی، سوخت رسانی، بازکردن درب های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس بوده که توسط ناوگان امدادسریع، پلاس و حمل در محل مشتری ارائه می شود را شامل می شود.
    شرکت امداد خودرو ایران همچنین با ارائه خدمات امداد سریع در صورت توقف خودرو به دلیل ایراد فنی و یا حادثه در هر لحظه از شبانه روز و در هر نقطه از کشور که امکان دسترسی خودرو امداد از طریق راه‌های تعریف شده در وزارت راه و شهرسازی وجود داشته باشد، در کنار امدادخواهان حضور دارد و این خدمت نیز از طریق مرکز تماس و یا نرم افزار تلفن همراه شرکت ایساکو، قابل دریافت بوده و این نوع خدمات در کمتر از 20دقیقه ارائه می شود.
    سرویس امداد پلاس شرکت امداد خودرو ایران نیز با ابن هدف راه اندازی شده است که با توجه به زمانبر بودن عیب یابی و تعمیرات  برخی از ایرادات خودرو در محل  نسبت به امداد سریع، این خدمت با هدف جلوگیری از حمل خودرو، صرفه جویی در وقت مشتریان و انجام خدمات تعمیرگاهی سبک راه اندازی شده است. از جمله خدمات امداد پلاس می توان به تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و دهها مورد دیگر اشاره کرد که به صورت شبانه روزی ارائه می شود.
    سرویس در محل یا اتوکلیک نیز جهت انجام سرویس های دوره ای و خدمات تعمیراتی خودرو در محل، ناوگان سرویس در محل تنها با چند کلیک در اپلیکیشن تلفن همراه قابل دسترسی است.
    بر اساس این گزارش شرکت امداد خودرو ایران درصورت عدم امکان راه اندازی خودرو در محل با خدماتی نظیر راه اندازی تلفنی، امدادسریع و ‏امدادپلاس حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط ناوگان امدادی در طول 24 ‏ساعت شبانه روز را به مقصد نمایندگی هو عاملیت های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در دستور کار قرار می دهد.
    در عین حال استفاده از ظرفیت های تکنولوژیکی شرکت امداد خودرو ایران زمینه صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان را نیز فراهم ساخته و حتی مشتریان با استفاده از اپلیکیشن ایساکو امکان انتخاب قطعه و مشاهده قیمت خدمات و قطعات را دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو