فونیکسریمکسبهتام

نرخ خودرو در بازار امروز سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۹۸

تداوم کاهش قیمت برخی خودرو‌ها

عصر خودرو- قیمت محصولات سایپا امروز تا ۶۰۰ هزار تومان و قیمت محصولات ایران خودرو امروز تا دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است.

تداوم کاهش قیمت برخی خودرو‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ، سمند امروز روند کاملا متفاوتی نسبت به دیگر محصولات ایران خودرو در پیش گرفته. امروز سمند EF7 بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و 82 میلیون تومان فروخته می‌شود. از طرف دیگر سمند LX نه‌تن‌ها کاهش قیمت پیدا نکرده، بلکه در حد 100 هزار تومان قیمت را بالا برده و به 74 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. پراید هاچ‌بک امروز همچنان 47 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت روز پراید 131 در بازار با کاهش 500 هزار تومانی به 42 میلیون و 600 هزار تومان رسیده و حسابی از مرز 50 میلیون تومان که چند ماه پیش از آن عبور کرده بود، فاصله گرفته است.
    بازار خودرو امروز روی خوشی به خریداران نشان داده. قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو هر دو کاهش پیدا کرده است. هر چند این کاهش قیمت جزئی به نظر می‌رسد، اما می‌توان به تداوم این روند امیدوار بود. قیمت محصولات سایپا امروز تا 600 هزار تومان و قیمت محصولات ایران خودرو امروز تا دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است.  
     
    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه 12 شهریور 98
     
    قیمت محصولات ایران خودرو به روند کاهش چند روز اخیر ادامه می‌دهد. هرچند سرعت کاهش قیمت خیلی پایین است، اما اگر در بازه‌های بلند مدت به آن نگاه کنیم، نتایج خوبی می‌گیریم. امروز دنا سرآمد کاهش قیمت در بین محصولات ایران خودرو است. قیمت دنا معمولی تیپ 2 که دیگر توسط کارخانه تولید نمی‌شود، در بازار دو میلیون تومان پایین آمده و به 108 میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس تیپ 1 به عنوان تنها خودرو دنا که همچنان فروش آن توسط کارخانه ادامه دارد، در بزارا با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومانی مواجه شده و به 120 میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس توربو شارژ هم با تبعیت از روند کاهش قیمت محصولات ایران خودرو حدود یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و 167 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.  

    پژو 206 در ادامه روند کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو، تا 600 هزار تومان ارزان شده است. طوری که قیمت روز پژو 206 تیپ 2 امروز به حدود 79 میلیون و 400 هزار تومان رسیده و بعد از مدت‌ها کمتر از 80 میلیون تومان قیمت خورده است. پژو 206 تیپ 5 کاهش قیمت کمتری را تجربه می‌کند. قیمت روز پژو 206 تیپ 5 در بازار حدود 400 هزار تومان پایین آمده و به 94 میلیون تومان رسیده است. از طرف دیگر پژو 206 صندوق‌دار با کاهش ناچیز 100 هزار تومانی، امروز 93 میلیون و 900 هزار تومامن خرید و فروش می‌شود.

    پژو 405 امروز رفتار دوگانه‌ای دارد. چراکه پژو 405 GLX دوگانه‌سوز در بازار بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و 74 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل پژو 405 تک‌سوز یا بنزینی در بازار حدود 200 هزار تومان پایین آمده و به 71 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. پژو 405 SLX کاهش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. این محصول امروز 500 هزار تومان ارزش خود را از دست داده و با قیمت 81 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.  

    قیمت روز رانا با کاهش 500 هزار تومانی همراه است. امروز این محصول در بازار خودرو حدود 76 میلیون تومان فروخته می‌شود و اختلاف خود با نرخ 67 میلیونی کارخانه را کمتر کرده است. پژو پارس در بازار بعد از کاهش قیمتی که دیروز تجربه کرد، متوقف شده و مثل روز قبل 92 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

    سمند امروز روند کاملا متفاوتی نسبت به دیگر محصولات ایران خودرو در پیش گرفته. امروز سمند EF7 بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و 82 میلیون تومان فروخته می‌شود. از طرف دیگر سمند LX نه‌تن‌ها کاهش قیمت پیدا نکرده، بلکه در حد 100 هزار تومان قیمت را بالا برده و به 74 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.  

    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه 12 شهریور 98 مطابق جدول زیر است:

     
    قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز سه‌شنبه 12 شهریور 98
     
    قیمت محصولات سایپا در ادامه روند روز‌های گذشته، امروز هم کاهشی است. هرچند کاهش قیمت روزانه آنچنان چشمگیر به نظر نمیرسد. برای مثال امروز تیبا 2 بیشترین کاهش قیمت را در بین محصولات سایپا به نام خود ثبت کرده و حدود 600 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه می‌کند. طوری که قیمت روز تیبا 2 امروز حدود 55 میلیون تومان است. از طرف دیگر تیبا صندوق‌دار کاهش قیمت کمتری را پشت سر گذاشته و حدود 300 هزار تومان قیمت را پایین آورده است. این محصول امروز در بازار 50 میلیون و 200 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. ساینا تنها محصول پرفروش سایپا است که قیمت آن در بازار کمتر از کارخانه است. قیمت مصوب کارخانه برای ساینا 56 میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود، اما این محصول چند روزی است به پایین‌تر از رقم رسیده و حالا 55 میلیون تومان قیمت دارد.
     
    قیمت روز پراید امروز سه‌شنبه 12 شهریور 98
     
    پراید هاچ‌بک امروز تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و همچنان 47 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل دیگر انواع پراید این کوتاهی پراید هاچ‌بک را جبران کرده‌اند. طوری که قیمت روز پرایدسایپا 131 در بازار با کاهش 500 هزار تومانی به 42 میلیون و 600 هزار تومان رسیده و حسابی از مرز 50 میلیون تومان که چند ماه پیش از آن عبور کرده بود، فاصله گرفته است. پرایدوانت از این کاهش قیمت مستثنی نیست و حدود 200 هزار تومان ارزان شده و امروز 42 میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد.

    قیمت روز محصولات سایپا امروز سه‌شنبه 12 شهریور 98 مطابق جدول زیر است:

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم