فونیکسریمکسبهتام

اسماعیلی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه؛

مسئول خط کشی و ایمن‌سازی جاده‌های خطرناک ییلاقی کیست

عصر خودرو- نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: چرا برای ایمن‌سازی جاده‌های حوزه انتخابیه اقدامی انجام نمی‌شود، مسئول خط‌کشی و ایمن‌سازی جاده‌های خطرناک ییلاقی کیست.

مسئول خط کشی و ایمن‌سازی جاده‌های خطرناک ییلاقی کیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت،علی اسماعیلی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، 11 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، از وزیر نفت برای تصویب و اجرای پروژه گازرسانی به شهر بلده تشکر کرد و در تذکری به وزیر کشور گفت: چرا زباله‌های شهرستان محمودآباد در 20 متری کنار ساحل دریا انباشت می‌شود؟ چرا اجازه می‌دهید شیرآبه‌های آن به دریا بریزد و محیط زیست به وظیفه ذاتی خود عمل نمی‌کند.

    نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی افزود: چرا برای ایمن‌سازی جاده‌های حوزه انتخابیه اقدامی انجام نمی‌شود، مسئول خط‌کشی و ایمن‌سازی جاده‌های خطرناک ییلاقی کیست؟ چرا مسئولان پاسخگو نیستند.

    وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی با انتقاد از اینکه چرا لایروبی آب‌بندهای‌ روستایی انجام نمی‌شود، ادامه داد: چرا آبخیزداری غرب استان نسبت به سیل رودخانه‌های روستاهای حوزه انتخابیه بی‌توجه است و پاسخگو نیست.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد توقف پروژه‌های آب شرب حوزه انتخابیه به وزیر نیرو تذکر داد و تصریح کرد: چرا هیچ مسئولی در سازمان پاسخگو نیست. مردم گلایه دارند اما کسی به درد آنها توجه نمی‌کند؛ چرا صورتجلسه مربوط به پروژه نیروگاه 500 مگاواتی تاکنون اجرا نشده و هیچ کدام از مسئولان پاسخگو نیستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط