فونیکسریمکسبهتام

رونمایی از لوگوی جدیدفولکس با گلف

عصر خودرو- گلف جدید فولکس واگن که اکنون وارد نسل هشتم خود خواهد شد و در حال تست نهایی است، از لوگوی جدید این خودروساز بهره خواهد برد.

رونمایی از لوگوی جدیدفولکس با گلف
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷:۰۰

    گلف جدید، مدل ممتاز جذابی خواهد بود و هرچند پوشش استتاری این خودرو اطلاعات طراحی آن را پنهان کرده، اما قطعا طراحی نوینی برای آن در نظر گرفته شده است. این خودرو همچنین دارای طراحی تکاملی نسل قبلی خود خواهد بود و فولکس واگن با گلف جدید از لوگوی جدیدش نیز رونمایی می‌کند. نیمرخ این خودرو به‌طور قابل توجهی قابل تشخیص است، اما هیچ اطلاعاتی از ابعاد آن در دست نیست.

    بی‌شک این هاچ‌بک ابعادی بزرگ‌تر و فضای کابین بیشتری دارد. کابین این خودرو همان طور که در تصاویر درز کرده، به نمایشگر لمسی جدید، پانل تجهیزات دیجیتال و ساختار داشبورد مدرنی مجهز شده است. گزینه‌های موتور این خودرو از مدل قبلی آن گرفته می‌شوند که شامل نسخه‌های هیبریدی نیز است.

    در حال حاضر زمان دقیق معرفی این خودرو مشخص نیست، اما گمان می‌رود نسل جدید گلف در ماه اکتبر رونمایی شود. فولکس واگن چندی پیش رسما اعلام کرد لوگوی خود را تغییر خواهد داد. بر این اساس، لوگوی مشکی، آبی و سفید رنگ فولکس واگن که از سال 2000 استفاده می‌شود، تغییر کرده و ساده تر خواهد شد. فولکس‌واگن از سال 2011 تاکنون در جایگاه بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی اروپا قرار دارد و پس از تویوتا، به‌عنوان دومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.

    پیش‌تر گزارش شده بود که لوگوی جدید فولکس‌واگن دارای طراحی 2 بعدی بوده و برجسته‌تر و رنگی‌تر از قبل خواهد بود. براساس این گزارش، این لوگو البته همچنان ترکیبی از حروف V و W خواهد بود و با دیدن آن به‌سرعت نقش لوگوی کنونی در اذهان ایجاد خواهد شد.

    فولکس‌واگن پس از دیزل‌گیت استراتژی جدیدی را ترسیم کرد که تغییر لوگو نیز بخشی از آن بوده و برای نخستین‌بار در تاسیسات و نمایندگی‌های این شرکت به‌کار خواهد رفت. با آغاز سال جدید میلادی این لوگو ابتدا در بازارهای آمریکای شمالی و جنوبی و در ادامه نیز به‌تدریج در دیگر بازارهای جهانی دیده خواهد شد. این شرکت در بیش از 171 کشور جهان حضور داشته و بیش از 10 هزار کارخانه و سایت دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو