فونیکسریمکسبهتام

افزایش سهمیه سوخت مهمترین مطالبه مردم سیستان و بلوچستان است

عصر خودرو- نماینده مردم شهرستان های چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش سهمیه سوخت خودروهای سواری مهمترین مطالبه مردم استان سیستان و بلوچستان است.

افزایش سهمیه سوخت مهمترین مطالبه مردم سیستان و بلوچستان است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، عبدالغفور ایران نژاد  اظهار داشت: سهمیه 250 لیتری بنزین برای ماشین های سواری در استان پهناور سیستان و بلوچستان غیر قابل قبول است و مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در حال رایزنی با شرکت نفت جهت افزایش این سهمیه است.

    نماینده مردم شهرستان های چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهترین اقدام وزارت نفت برای رضایت مندی مردم استان سیستان و بلوچستان افزایش سهمیه سوخت از 250 لیتر به 400 تا 500 لیتر است.

    وی افزود: با استناد به کدام قانون مردم بزرگترین استان کشور با 182 کیلومتر مربع وسعت که 11 درصدی از مساحت ایران اسلامی را به خود اختصاص داده و با جمعیتی نزدیک به 3 میلیون نفر باید قربانی اعمال سهمیه ماهانه 250 لیتر سوخت باشند.

    ایران نژاد تصریح کرد: فاصله طولانی بین روستاها و شهرها و پراکندگی جایگاه ها به صورت محدود در مراکز بخش‌ها یا شهرستان ها و فاصله طولانی 100 تا 180 کیلومتری مردم با جایگاه ها در برخی از مناطق روستایی سیستان و بلوچستان می‌طلبد شرکت نفت به صورت ویژه و سریع در این خصوص به راهکاری عملی بیاندیشد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط