فونیکسریمکسبهتام

«جمعه» هراز مسدود می‌شود

عصر خودرو- جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای شرق استان به سمت شمال کشور در جریان است.

«جمعه» هراز مسدود می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز و همچنین در شهرهای عبوری این جاده و محور فیروزکوه مانند جاجرود، آزادراه تهران-پردیس، شهرهای بومهن و رودهن نیمه سنگین در جریان است.

    وی گفت: محور هراز در روز جمعه از ساعت 16 الی 24 از منطقه آبعلی به سمت شمال کشور مسدود خواهد شد و هموطنان می‌توانند برای عبور از تهران به ثبت شمال کشور از محورهای جایگزین، مانند فیروزکوه و چالوس استفاده کنند.

    سلیمانی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت شمال نیمه سنگین و تردد به سهولت در جریان است.

    جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه‌ای در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، نیمه سنگین و روان در جریان است و به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها از این دو محور مشکلی بابت ترافیک های سنگین وجود ندارد.

    وی ادامه داد: توصیه می‌کنیم رانندگان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرد، زیرا بیشترین آمار تصادفات به دلیل تخطی از این قوانین رخ می‌دهد.

    سلیمانی اضافه کرد: بی احتیاطی در رانندگی و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث وقوع صادفات و تلخ شدن سفر برای راننده متخلف و دیگر هم وطنان ما می شود.

    جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه انندگان سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند، اذعان کرد: فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی، توجه مناسب به جلو، میتواند باعث کاهش آمار تصادفات شود.

    وی با بیان اینکه موتورسواران اگر از مسیر های مجاز تردد می‌کنند لاید به طور حتم از کلاه ایمنی استفاده کنند، گفت: بستن کمربند ایمنی قبل از شروع سفر و بسته نگه داشتن آن در طول سفر برای رانندگان و تمامی سرنشینان الزامی است و هم وطنان باید توجه ویژه‌ای به این نکات داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو