فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۳۲۲۸»

رفع آلودگی هوا و ترافیک و توسعه فضای سبز از اولویت‌های مردم است

عصر خودرو- رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: آلودگی هوا، ترافیک، حفظ باغات و توسعه فضای سبز از خواسته‌های اصلی مردم است.

رفع آلودگی هوا و ترافیک و توسعه فضای سبز از اولویت‌های مردم است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲:۰۰

     


    رفع آلودگی هوا و ترافیک و توسعه فضای سبز از اولویت‌های مردم است

    به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در صد و شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در گزارشی از عملکرد دو ساله این کمیسیون گفت: اولاً تشکر می‌کنم از تلاش‌های هیأت رئیسه که با مدیریت و تلاشی که داشتند در وحدت بخشی و انسجام شورا عملکرد مثبتی داشتند.

    وی افزود: همان‌طور که می دانید وقتی با شهروندان صحبت می‌کنیم آنها می‌گویند اولویت ما بحث آلودگی هوا و کاهش ترافیک و بحث حفظ فضای سبز و باغات است.

    نوری گفت: البته نشاط شهری و بحث افزایش برخورداری از عدالت اجتماعی هم جزو خواسته‌های مردم است و همین‌ها باعث می‌شود ما در برنامه‌ریزی هایمان به این چالش‌ها و حوزه ها توجه کنیم.

    رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: این کمیسیون در چهار محور سلامت، محیط زیست، خدمات شهری و ایمنی فعالیت می‌کند که در دو سال گذشته 170 جلسه برگزار کرده است و افراد صاحب‌نظر در این جلسات حضور یافته‌اند.

    نوری خاطرنشان کرد: 121 لایحه و طرح بررسی شده است و 110 موضوع هم در دستور کار قرار داشته است و در عین حال 40 بازدید موردی هم از شرکت‌ها و سازمان‌ها داشته‌ایم.

    وی ادامه داد: تلاش کردیم جایگاه محیط زیست را در شهرداری تهران افزایش دهیم که همین امر باعث شد مرکز محیط زیست شهرداری به اداره کل محیط زیست ارتقا یافت.

    رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در حوزه حفظ باغات و فضای سبز هم اقدام بزرگی انجام دادیم زیرا در طول یک دهه 121 هزار هکتار از باغات تهران از بین رفته بود و ما باید برای باقی ماندن بقیه آن تلاش می‌کردیم.

    نوری افزود: کمیسیون ماده هفت را به منظور حفظ باغات تقویت کردیم و در دو سال 45 هزار پرونده بررسی شده است و ما در ستاد 1500 پرونده را مورد بررسی قرار دادیم.

    وی خاطرنشان کرد تصویب بودجه در سال 97 و 98 برای استفاده از عوارض ناشی از قطع درختان برای تملک باغات و درختان گام مهم دیگری بود که در این کمیسیون برداشته شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو