فونیکسریمکسبهتام

هراز و کندوان بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود

هراز ۳ روز مسدود است

عصر خودرو- مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز از روز آینده تا پنجم شهریور به مدت ۳ روز به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می‌شود.

هراز و کندوان بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ،  ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی برخی جاده‌های پرتردد، بیان کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در جاده چالوس، مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا پورکان گزارش شده است.

    وی با اشاره به بروز و ترافیک نیمه‌سنگین در مقطع سد امیرکبیر، نساء، پل خواب و هزارچم در جاده کندوان، گفت: هم‌اکنون ‌ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت در مقطع نارنجستان تا سه راهی چلاو و تردد روان در جاده فیروزکوه و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین-رشت گزارش شده است.

    مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها همچنین به بروز‌ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج مقاطع مهرویلا، ساسانی و‌ محمد شهر اشاره کرد.

    وی یادآور شد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در هیچ‌یک از جاده‌های منتهی به شمال کشور بارش مشاهده نمی‌شود.

    * محدودیت ترافیکی در محورهای منتهی به شمال کشور

    محرابی‌نیا اظهار داشت: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 بامداد فردا سوم شهریورماه در جاده کندوان،‌ محور هراز، جاده فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

    ‌وی اظهار داشت: تردد خودرو از ساعت 15 امروز تا ساعت  2 بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام ‌پلیس راه در محل، تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 19 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک طرفه است.

    مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در جاده هراز ‌‌تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 16 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا ‌از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام پلیس راه در جاده، تردد خودرو از ساعت 18 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

    محرابی‌نیا بیان کرد: هم‌اکنون 2187 دستگاه ترددشمار در جاده‌های کشور فعال هستند و تردد در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل ‌9.3 درصد افزایش ‌نشان می‌دهد.‌

    *محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته

    مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: آزادراه کرج-تهران، ‌آزادراه قزوین-کرج‌ و آزادراه تهران-کرج بیشترین تردد را در شبانه‌روز گذشته داشته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو