فونیکسریمکسبهتام

انسداد جاده هراز به علت عملیات ایمن‌سازی

عصر خودرو-رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران گفت: محور هراز روز یکشنبه تا سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر به دلیل عملیات ایمن‌سازی مسدود می‌شود.

انسداد جاده هراز به علت عملیات ایمن‌سازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،  محسن هاشمی اظهارکرد: به منظور اجرای عملیات اصلاح قوس و ایمن‌سازی محدوده پیچ ابتهاج در محور هراز، این محور از روز یکشنبه 3 تا روز سه شنبه 5 شهریور از ساعت 8 صبح الی 17 عصرمسدودخواهد بود.
    رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران ضمن اعلام این خبر افزود: در زمان انسداد این محور، کاربران عزیز جاده‌ای می‌توانند از محورهای کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

    وی ادامه داد: به دلیل اجرای عملیات درز انبساط پل‌های " مش ورزان " و " تلخ رود " در محدوده گزنک در محور هراز، از تاریخ 2 شهریور الی 13 شهریور ماه جاری در روزهای شنبه از ساعت 12 الی 18 عصر، روزهای یکشنبه الی سه شنبه از ساعت 8 صبح الی 18 عصر و چهارشنبه‌ها از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر به صورت همزمان با اعمال محدودیت و لزوم رعایت احتیاط از طرف رانندگان انجام می‌پذیرد.

    گفتنی است کاربران جاده‌ای و مسافرین برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.141.IR و اپلیکیشن تلفن همراه 141 نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط