فونیکسریمکسبهتام

برنامه‌های جدید «فِراری» برای افزایش فروش

عصر خودرو- شرکت خودروسازی فراری که به ساختن خودروهای سوپر اسپورت معروف است به دنبال همکاری با سایر شرکت های خودروسازی و ساخت خودروهای جاده ای است.

برنامه‌های جدید «فِراری» برای افزایش فروش
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، جان الکان رئیس شرکت خودروسازی فراری در مراسم رونمایی از خودروهای کلاسیک که در مکانی تفریحی در ساحل اقیانوس آرام برگزار شده بود گفت:" فراری به دنبال ساخت خودروهای جاده ای و راحت تر است اما نمی خواهد در حجم انبوه به فروش خودروها بپردازد و عملکرد رقیب خود یعنی پورشه را دنبال کند."

    وی همچنین افزود:" گروه فیات کرایسلر (که وی رئیس آن است) آماده ادغام و همکاری با سایر شرکت‌های خودروسازی است ولی کماکان استقلال خود را خفظ خواهد کرد."

    همان طور که قرار بود با شرکت خودروسازی فرانسوی رنو همکاری کند اما با دخالت دولت فرانسه در امور این دو کمپانی خودروسازی، الکان از پیشنهادش منصرف شد.

    گروه فیات کرایسلر شرکت هلدینگ خودروسازی ایتالیایی و چندملیتی است، که پس از خریداری 100٪ درصد از سهام گروه کرایسلر توسط شرکت فیات، در تاریخ 27 ژانویه 2014 در شهر آمستردام، هلند تأسیس شد.

    رئیس سابق گروه فیات کرایسلر نیز ماه گذشته پیام مشابهی به شرکت خودروسازی رنو و سایر شرکت های خودروسازی فرستاد.

    شهرت خودروهای فراری به خاطر ظاهر درخشان و عملکرد بالای آن ها است و از سال 1960 که این کمپانی اقدام به ساخت خودروهای چهار سرنشین کرد فروش آن ها بالاتر رفت و در این مسیر این کمپانی به دنبال ساخت خودروهای چهار سرنشینی است که در سفرهای جاده ای از آنها استفاده شود.

    الکان افزود: فراری در ماه نوامبر آینده از خودرو جدیدش رونمایی خواهد کرد.

    وی در صحبت های گذشته اش به این موضوع اشاره کرده بود که تا سال 2022 به احتمال زیاد 40 درصد فروش این کمپانی به خاطر نسل جدید خودروهای 4 سرنشین خواهد بود. درصد فروش این نوع از خودروهای این شرکت در حال حاضر 32 است.

     

    فراری قصد دارد درآمد خود را تا سال 2022 به 5.54 میلیارد دلار برساند. براساس آخرین گزارش ها درآمد این شرکت در حال حاضر 3.4 میلیارد دلار است.

    رئیس این کمپانی خودروسازی در سخنرانی خود افزود: فراری نمی خواهد راه رقیب خود را پیش بگیرد و با ترکیب خودروهای پورشه با شرکت خودروسازی فولکس واگن به فروش انبوه 250.000 خودرو دست یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو