فونیکسریمکسبهتام

بی احتیاطی و تخلف خودروهای شوتی در دشتستان قربانی گرفت

عصر خودرو- یک دستگاه خودرو سمند شوتی ( خودروهای سواری که کالای قاچاق حمل و با سرعت بالا در جاده‌ها تردد می‌کنند) در دشتستان پس از سرپیچی از فرمان ایست پلیس و افزایش سرعت خود به علت ترکیدگی لاستیک واژگون شد و راننده آن جان خود را از دست داد.

بی احتیاطی و تخلف خودروهای شوتی در دشتستان قربانی گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر اعلام کرد: چند دستگاه خودرو سورای حامل بار قاچاق در جاده اهرم به کلمه بدون توجه به دستور ایست واحد گشت پلیس با سرعت زیاد به راه خود ادامه دادند که با اجرای طرح مهار، گشت انتظامی پاسگاه " بوشکان" نیز در سه راهی بوشکان - کلمه به تنگ ارم مستقر شد.
    خودروهای تندرو حامل قاچاق با دیدن گشت پلیس در سه راهی به طرف یک جاده فرعی و خاکی تغییر مسیر داده  که 2 دستگاه خودرو بوسیله پلیس متوقف و به پاسگاه کلمه منتقل شدند.
    ساعتی بعد 2 دستگاه دیگر از این خودروها از جاده خاکی به سمت سه راهی حرکت کرده و بدون توجه به ایست و بازرسی  به سرعت از مقابل پلیس رد شدند.

    در ادامه لاستیک یکی از خودروها  دچار ترکیدگی شد و پس از طی مسیری هشت کیلومتری با این وضعیت خودرو واژگون و راننده آنفوت شد.
    براساس گزارش این مرکز، اجرای ایست و بازرسی و برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای قاچاق در پی درخواست‌های مکرر  مردم و با مجوز مقام قضایی بوده است.
    از ابتدای سال جاری تاکنون 30 نفر از شهروندان در حوادث رانندگی خودروهای شوتی در استان بوشهر جان باخته‌اند طوریکه رانندگی شتاب زده و پرخطر این خودروها علاوه بر افزایش 120 درصدی تلفات رانندگی استان خطرات جانی و مالی فراوانی برای سایر رانندگان ایجاد کرده است.
    مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر یاد آوردشده است: انتشار خبرهای غیر مستند و ناصحیح در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی پلیس به سمت این خودور کذب است و انتظار می‌رود شهروندان تحت تاثیر شایعات و روایت‌های غیر صحیح و مغرضانه افراد سودجو قرار نگیرند.

    جاده‌های خروجی شهرستان دشتستان به استان فارس از مسیرهای اصلی تردد خودروهای شوتی و انتقال کالاهای قاچاق است که درسال‌های تلفات، خسارت‌ها و مشکلات زیادی برای مردم شهرها و روستاهای مستقر در مسیر این راه‌ها بوجود آورده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو