فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه راهور ناجا:

تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در کشور ۳ درصد کاهش یافته است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه راهور ناجا بابیان اینکه طبق چشم انداز ترسیم شده باید در سال جاری شاهد کاهش ۱۲ درصدی تلفات حوادث رانندگی باشیم، گفت: آمار تلفات در ۴ ماهه امسال ۳ درصد کاهش دارد.

تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در کشور ۳ درصد کاهش یافته است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار سیدتیمور حسینی ظهر یکشنبه در نشستی با استاندار همدان با بیان اینکه وفاق و همدلی در استان ها با محوریت استاندار باعث کمک به انجام سفرهای امن و کاهش تصادفات می شود، گفت: در استان همدان اقدامات خوبی در راستای کاهش تصادفات انجام شده است.

    وی با بیان اینکه چشم اندازی که سردار فرماندهی ناجا برای سال 98 در حوزه راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته کاهش 12 درصدی در حوزه سوانح رانندگی است، گفت: متاسفانه تا کنون نتوانسته ایم به این چشم انداز نزدیک‌شویم.

    رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه در این حوزه کاهش مختصری در زمینه تعداد جان باختگان تصادفات جاده ای وجود دارد اما کافی نیست، گفت: در بحث تعداد جان باختگان در چهار ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 3 درصدی هستیم ولی اگر بخواهیم به چشم انداز 12 درصدی یعنی حدود 2 هزار کاهش جانباخته برسیم نیازمند برنامه دقیق هستیم.

    کاهش رقم خورده با چشم انداز ترسیم شده فاصله فاحشی دارد

    وی با بیان اینکه کاهش رقم خورده با چشم انداز ترسیم شده فاصله فاحشی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 16 هزار جانباخته در سال داریم‌ که امیدواریم این عدد به زیر 14 هزار نفر برسانیم.

    سردار حسینی گفت: بخش قابل توجهی از این آمار مربوط به رانندگانی است که به دلیل خستگی خودروی آنها منحرف و واژگون شده است و متاسفانه امار در این بخش بسیار بالاست.

    وی با بیان اینکه تاکید رئیس پلیس راهور ناجا بر این است که سال 99 پراید شماره گذاری نشود، گفت: امیدواریم‌ یک عزم‌جدی در بین مسئولان صورت گیرد چراکه بر این حوزه وزارتخانه ها و سازمان های مختلفی از جمله استاندارد نظارت و اشراف دارند.

    توقف شماره گذاری پراید

    رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه امیدواریم این اتفاق رخ دهد و تولید پراید متوقف شود، گفت: امیدواریم در یک بازه زمانی حدودا 15 تا 20 ساله شاهد آن باشیم که این وسیله از چرخه ترافیک‌خارج شده است.

    استاندار همدان نیز بر همکاری و تعامل بیشتر با هدف ایمنی راه ها و کاهش تصادفات جاده ای تاکید کرد.

    سیدسعید شاهرخی گفت: همدان از استان‌های امن کشور است و علیرغم افزایش تردد ها شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در استان همدان بوده ایم و همکاری و تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و مجموعه نیروی انتظامی و پلیس  وجود دارد.

    وی اضافه کرد: همدان در حوزه ایمنی و کاهش تصادفات در سال های اخیر حرکت رو به رشد و خوبی داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو