فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان بازرسی کل کشور :

تحویل ۲۰۰۰۰ خودروی دپوشده به مردم

پیگیری دستگاه قضا منجر به استعفای رئیس سازمان خصوصی سازی شد

عصر خودرو- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده ۲۰ هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود.

تحویل ۲۰۰۰۰ خودروی دپوشده به مردم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، ناصر سراج  در بانه در پاسخ به این سئوال که پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در مورد قراردادهای خودروسازان چه شد؟، به وضعیت نابسامان صنعت خودرو کشور اشاره کرد و اظهار داشت: چند روز قبل، «وزیر صنعت، معدن و تجارت، کل خودروسازان، قطعه‌سازان و شورای روابط و تعزیرات را دعوت به جلسه و به‌طور کامل مشلات را بررسی کردیم که تعداد زیادی ماشین در شهرها و استان‌های مختلف دپو شده بود.

    وی با بیان اینکه مشکل اساسی خودورسازها مربوط به قطعه‌سازان بود که قطعات مورد نیاز را در اختیارخودرو سازها قرار نمی‌دادند، افزود: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده این مشکل مرتفع و 20 هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: پیگیری‌های قوه قضائیه در این زمینه همچنان ادامه دارد و این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که سازمان بازرسی کل کشور تا بدست آوردن نتیجه مطلوب پیگیر رفع مسائل و مشکلات حوزه صنعت خودرو است.

    وی هشدار داد: باید مفسدان بدانند که قوه قضائیه در مبارزه با آنان به‌جد پای کار است و ریز به ریز تخلفات را رسیدگی کرده و در مقام برخورد بدون توجه به جایگاه افراد عمل می‌کند.

    سراج در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگار تسنیم که آخرین اخبار سازمان بازرسی برای مردم چیست؟ گفت: می‌توان به پیگیری‌های مکرر در ارتباط با تعیین تکلیف تخلفات سازمان خصوصی‌سازی اشاره کرد که در نهایت منجر به استعفای رئیس سازمان خصوصی‌سازی شد و امیدواریم رئیس جدید این سازمان هدفی جز رونق تولید و ایجاد اشتغال نداشته باشد.

    وی ادامه داد: بدون شک قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور به‌هیچ وجه اجازه تکرار این‌گونه واگذاری‌ها را نخواهد داد و باید حداکثر شفافیت در واگذاری‌ها مدنظر قرار گیرد و واگذاری فقط به افراد واجد شرایط صورت گیرد تا رانت و فساد در این حوزه ریشه‌کن شود.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در مبارزه با فساد و بررسی پرونده‌ها خط قرمزی ندارد،
    اظهار کرد: براساس اصل 174 قانون اساسی نظارت بر حسن جریان امور کشور و اجرای صحیح قوانین در ادارات برعهده سازمان بازرسی است و ما به‌طور دائم در وزارتخانه‌ها و سازمان‌هایی که جزو برنامه‌هاست مستقر و به امور رسیدگی می‌کنیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو